728 x 90

معاون سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا:‌ مصادره بنزین رژیم برای تأمین هزینه‌های قربانیان

کیل براون معاون سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا
کیل براون معاون سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا

کیل براون معاون سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا گفت: «تابستان امسال، رژیم ایران سعی کرد به دستگاه سرکوب نیکولاس مادورو سوخت رسانی کند. وزارت دادگستری آمریکا به جای آن محموله را فروخت و حاصل از آن یعنی میلیون دلار را به صندوق قربانیان تروریسم که مورد حمایت دولت است، داد».

شورای امنیت ملی کاخ‌سفید روز شنبه ۱۰آبان اعلام کرد: «اقدامات چند وجهی برای فشار حداکثری علیه رژیم ایران در جریان است. این اقدامات از طریق ضبط سلاح و سوخت تا تحریم فرآورده‌های پتروشیمی را در بر می‌گیرد».

شورای امنیت ملی کاخ‌سفید افزود: «آمریکا از تمام ابزار برای متوقف کردن رفتار بی‌ثبات ساز رژیم ایران استفاده می‌کند».

جان دمرس، دستیار دادستان کل آمریکا در امور امنیتی روز ۸آبان گفت: محموله بنزین ارسالی رژیم ایران برای ونزوئلا که توسط آمریکا مصادره شد فروخته و تحویل خریدار شده و عایدی حاصل از آن به بازماندگان قربانیان تروریسم اختصاص یافته است.

وی در یک نشست خبری گفت: رژیم ایران هنوز کشور شماره یک حامی تروریسم و نیروی بی‌ثبات کننده در سطح جهان است. بنابراین من با خشنودی زیادی می‌توانم اعلام کنم که قصد ما این است که این منابع مالی را از فروش نفت سلب مالکیت شده به‌دست آورده و پس از پایان پرونده، آن را به صندوق قربانیان تروریسم دولتی بدهیم. ارزش این محموله حدود ۴۰میلیون دلار تخمین زده شده بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9b353cdf-b571-4263-af1a-672f56fb5c0b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات