728 x 90

معاون سابق وزیر دفاع آمریکا: شورای ملی مقاومت ایران منبع اطلاعات بسیار دقیقی از داخل ایران است

جد بابین (Jed Babbin)، معاون سابق وزیر دفاع آمریکا
جد بابین (Jed Babbin)، معاون سابق وزیر دفاع آمریکا
  • ما باید انقلابیون واقعی ایران را حمایت کنیم تا رژیم بانکدار اصلی تروریسم جهان را سرنکون کنند

 

جد بابین (Jed Babbin)، معاون سابق وزیر دفاع آمریکا در کابینه بوش پدر در مقاله‌یی که در روزنامه واشنگتن تایمز چاپ شده ضمن اعلام حمایت خود از عدم پرداخت وام توسط صندوق بین‌المللی پول به رژیم ایران گفت: «[رژیم] ایران، یکی از نادر رژیمهای به واقع شرور در جهان، از صندوق بین‌المللی پول درخواست قرض برای نجات از بیماری کوید ۱۹کرده است. هیچ دلیلی وجود ندارد، چه انسان‌دوستانه و چه غیر از آن، که این قرض به این [رژیم] پرداخت شود.

در اوایل ماه آوریل [رژیم] ایران از وجود تنها ۴هزار کشته ناشی از بیماری کرونا خبر داد. ولی این [رژیم]‌ مانند چین تمامی تلاش خود را برای مخفی نگاه داشتن حقیقت از جهان و جایگزینی آن با اوهام انجام می‌دهد».

 

جد بابین افزود:‌ «شواهد کاملاً روشن است. شورای ملی مقاومت ایران که منبع اطلاعات بسیار دقیقی از داخل ایران خصوصاً در مورد برنامه تسلیحات هسته‌یی [رژیم] ایران بوده در روز ۱۱آوریل (۲۳فروردین) گزارش کرد که بیش از ۲۵هزار نفر در ۲۶۶شهر ایران بر اثر بیماری کوید ۱۹درگذشته‌اند».

 

معاون سابق وزیر دفاع آمریکا در ادامه این مقاله نوشته است: «پرونده [رژیم] ایران در دریافت کمک از غرب بدتر از فاجعه است. وقتی اوباما یک میلیادر و هفتصد میلیون دلار پول نقد در سال ۲۰۱۵

برای [رژیم] ایران فرستاد تا آنرا به توافق تسلیحات هسته‌یی مورد نظر خودش بکشاند، این پول نه تنها منفعتی برای مردم ایران نداشت، بلکه بیشتر و شاید همه آن خرج نیروهای تروریست طرفدار [رژیم] شد. لذا هیچ دلیلی وجود ندارد که سرانجام این قرض هم چیزی متفاوت از آن پول باشد.

وضعیت شیوع بیماری کرونا در ایران به‌گفته شورای ملی مقاومت، بسیار فاجعه‌بارتر از آن چیزی است که [رژیم] آیت‌الله‌ها می‌گویند».

جد بابین در پایان مقاله بلند خود نتیجه می‌گیرد که: «برای جبران خطاها، ما باید انقلابیون واقعی ایران را حمایت کنیم تا این [رژیم]‌ بانکدار اصلی تروریسم جهان را سرنکون کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7797d05-e983-400e-a9c4-3811e728cc18"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات