728 x 90

مطهری: یک عده‌یی ولایت فقیه را مساوی با پادشاهی می‌دانند

علی مطهری نایب‌رئیس پیشین مجلس ارتجاع
علی مطهری نایب‌رئیس پیشین مجلس ارتجاع

به گزارش خبرگزاری حکومتی خبرآنلاین، علی مطهری عضو سابق مجلس ارتجاع در گفتگو با مهدی نصیری مدیرمسئول سابق روزنامه کیهان خامنه ای گفت: «نمی‌گذارند مجلس استقلال خودش را حفظ کند؛ هر دو روز یک بار می‌گفتند "بیت" این طور گفته!»

«من معتقد بودم یعنی موقعی که در مجلس بودم معتقد بودم که ما نظرات رهبری و بیت و اینها را نباید خیلی در مجلس مطرح کنیم. نمی‌گذارند یک مجلس استقلال خودش را حفظ بکند نه به این صورتی که همین‌طور دو روز یک بار می‌آمدند می‌گفتند که نظر آقا این است، بیت به ما اینجوری گفته است، این خوب نیست!»

«یک عده‌یی ولایت فقیه را مساوی با پادشاهی می‌دانند. یک عده هم که خیلی نقشی برای آن قائل نیستند. یک برداشت درستی ما باید داشته باشیم ولی حالا برای رهبری آینده بالاخره یک موضوعی است که افکار را خیلی به خودش مشغول می‌کند مخصوصاً برای آنهایی که ولی‌فقیه را حاکم می‌دانند، همه کاره می‌دانند این خیلی مهم است. ولی اگر ولی‌فقیه را ناظر دانستیم خیلی هم مهم نیست حالا بالاخره یک فقیه جامع الشرایطی این منصب را به عهده می‌گیرد.» (خبر آنلاین ۱۸دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0fcc41b-29fb-4e5d-bc62-92e0e90054b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات