728 x 90

مصاحبه سیمای آزادی با سناتور رابرت توریسلی در رابطه با بلوف توخالی رژیم یعنی تحریم شخصیت‌های آمریکایی

سناتور رابرت توریسلی
سناتور رابرت توریسلی

بینندگان عزیز، سناتور رابرت توریسلی در مصاحبه‌یی با سیمای آزادی در رابطه با بلوف توخالی رژیم یعنی تحریم شخصیت‌های آمریکایی به سؤالات ما پاسخ داد. از وی پرسیدیم پاسخ شما به آخوندها در مورد این لیست‌گذاری چیست؟

سناتور رابرت توریسلی: خوب هر چه هدف و انگیزه این دیکتاتوری آخوندی باشه در راه تبلیغ برای این فهرست چه در آمریکا و چه در جهان باید بگویم که این یک نشان افتخار برای ما محسوب می‌شود. ما معتقدیم که یک روزی مردم ایران به این کابوس دیکتاتوری آخوندی پایان می‌دهند و این کابوس خاتمه پیدا می‌کند و آنهایی را که در این فهرست هستند و رد کردند و تکذیب کردند که بتوانند سازش کنند با این رژیم و برای اهداف مردم ایران یعنی آزادی ایرانی‌ها ایستادند و در آنجا موضع گرفتند این را به‌خوبی خواهند دید. بنابر این هر باری که این آخوندها به خانم رجوی حمله می‌کنند یا به سازمان مجاهدین حمله می‌کنند درست مثل این‌که به این فهرستی که رژیم ایران تهیه کرده به هر کسی که تو این فهرست هست دارند حمله می‌کنند و هر باری که این را این حمله را ما می‌بینیم ما آن را به‌عنوان نشانه‌ای از پیشرفت و گامی به جلو محسوب می‌کنیم.

 

سؤال دوم: از سناتور توریسلی خواستیم در رابطه با تأثیر این لیست‌گذاری روی فعالیت‌های خودشان و سایر همکارانشان در حمایت از مقاومت ایران توضیح بدهد. این‌طور گفتند:

سناتور رابرت توریسلی: آنها به ما حمله نمی‌کردند رژیم ایران به ما حمله نمی‌کرد اگر که در نظر می‌گرفتیم که آنها به خانم رجوی حمله نمی‌کردند پس بایستی بگم پس تأثیری که کار آنها دارد هم‌سان هست. همان‌طور که به خانم رجوی حمله می‌کنند و او را مورد حملات خودشان قرار می‌دهند حمله‌یی را هم که به ما می‌کنند همان تأثیر را داره. من هیچ وقت چنین جامعه بین‌المللی را، تجمع بین‌المللی را سازمان‌یافته‌تر از این، متحدتر از این ندیدم که مصمم هستند که به حکومت این دیکتاتوری آخوندی و این ملاها پایان بدهند و مردم ایران در نهایت به جامعه بین‌المللی بتوانند بپیوندند و از آزادی برخوردار باشند و از آبادانی و بهروزی برای مردم خودشان بتوانند بهره ببرند. بنابراین هر چه این رژیم، رژیم آخوندی مستأصل‌تر می‌شود آنها بیشتر از این وضعیت به شکوه و شکایت می‌افتند و هر چه بیشتر اسامی ما را ببره نشانه این است که ما نزدیک‌تر می‌شویم به پایان این کابوس، این کابوس وحشتناک.

 

تشکر می‌کنیم از آقای توریسلی بابت وقتی که برای پاسخ به سؤالات ما گذاشتند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9ac12ad1-4b47-4ab9-92df-6329c7fe31d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات