728 x 90

مصاحبه با خبرنگاران غوطه شرقی و نقش رژیم آخوندی در حملات شیمیایی اسد + فیلم

یوسف بستانی خبرنگار از غوطه شرقی
یوسف بستانی خبرنگار از غوطه شرقی

یوسف بستانی از خبرنگاران غوطهٴ شرقی در حالی که این کودک را در دستانش گرفته بود، طی پیامی بر نقش رژیم آخوندی در حملات شیمیایی اسد انگشت گذاشت و گفت:

امروز ۲۵فوریه ۲۰۱۸است امروز ما در غوطه شرقی هستیم امروز رژیم  اسد شهرک شیفونیه را با گازهای سمی هدف قرار داد و این کودک امروز با گازهای سمی شهید شد با گاز کلر یا یک نوع گاز دیگر. نیروهای اسد غیرنظامیان را با انواع سلاحها هدف قرار می‌دهند؛ شب قبل شورای امنیت آتش‌بس اعلام کرد. آیا این آتش‌بس بکارگیری سلاح شیمیایی در غوطه را در بر نمی‌گیرد؟ ‌چه اتفاقی در حال وقوع است؟ ‌تعداد زیادی از مصدومان کشته شدند. غوطه در محاصره است هیچگونه امکانات پزشکی اینجا وجود ندارد. این کودک چند لحظه پیش با گازهای سمی شهید شد. امدادگران نتوانستند کوچک‌ترین کاری برای او انجام دهند. در اینجا تعداد زیادی از غیرنظامیان، زنان، ‌کودکان و مردان با گازهای سمی مصدوم شده‌اند. جامعه جهانی منتظر چیست؟ این‌که بشار اسد ساکنان غوطه شرقی را به‌طور کامل با گازهای شیمیایی قتل‌عام کند؟‌ و هواپیماهای جنگی بمباران را متوقف نکرده‌اند. امروز ما دست کم ۳۰شهید داشتیم دهها حمله هوایی. بیش از این منتظر چه هستید؟ این‌که همه ما با گازهای سمی بمیریم؟‌منتظر چه هستید؟‌این‌که با سلاحهای شیمیایی بمیریم؟‌ما را با گاز سارین هدف قرار دادند. با گاز سمی کلر ما را بمباران کردند. گازهای رژیم ایران که نمی‌دانیم منشأء آن کجاست، ماه‌هاست که ما را با آنها هدف قرار می‌دهند. جامعه جهانی بیش از این منتظر چیست؟ ‌آیا باید ۴۰۰هزار غیرنظامی قتل‌عام شوند تا این‌که جامعه جهانی دخالت کند؟ و آنها را در یک گور دستجمعی دفن کند؟ منتظر چی هستند؟ ما داریم می‌میریم و کشته می‌شوم با انواع سلاحها. ما در غوطه  شرقی داریم قتل‌عام می‌شویم. رژیم اسد و روسیه به توافقات بین‌المللی و غیرآن تمکین نمی‌کنند. ما داریم به وسیله انواع سلاحها قتل‌عام می‌شویم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/197386fe-a560-41cc-8b44-017caf7214f4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات