728 x 90

قیام ایران – شماره ۲۷

مشاور روحانی قیام سراسری را به‌عملیات فروغ جاویدان تشبیه و به سرکوب وحشیانه مانند سال ۶۷تهدید کرد

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

حسام الدین آشنا رئیس مرکز بررسیهای استراتژیک و مشاور سیاسی روحانی و معاون سابق وزارت بدنام اطلاعات، قیام سراسری را «عملیات فروغ جاویدان۲» توصیف کرد و نوشت «خیال کردند عملیات فروغ جاویدان ۲ را کلید زده‌اند». اما «در واقع عملیات مرصاد۲ کلید خورده است». به این ترتیب آشنا از یک‌سو وحشت رژیم از سرنگونی توسط قیام را به نمایش گذاشت و از سوی دیگر به سرکوب وحشیانه مانند آنچه دژخیمان در سال ۱۳۶۷ در استان کرمانشاه مرتکب شدند، تهدید کرد. یعنی دستگیریهای جمعی و خودسرانه، شلیک‌های کور، اعدامهای صحرایی و جمعی.

 

آخوند جنایتکار علی رازینی از سرکردگان قضاییه رژیم در ۷ مرداد ۹۸ در مصاحبه‌یی گفته بود طبق حکم خمینی با مجاهدینی که در فروغ جاویدان دستگیر شده بودند در دادگاههای صحرایی «برخورد شد. در همان مناطق جنگی محاکمه و مجازات شدند.... تشریفات نداشت. گاهی وقتها ممکن بود محاکمه یک ساعت و یا کمتر طول بکشد.... سه نفر در اسلام‌آباد محکوم به اعدام شدند.... یک ساختمان نیمه‌کاره بر سر یک سه راهی در اسلام‌آباد بود. گفتم حکم را آنجا اجرا می‌کنیم... حکم آنها به‌صورت حلق‌آویز اجرا شد».

 

حسام الدین آشنا یکی از دژخیمان و مهره‌های امنیتی رژیم آخوندی و داماد قربانعلی دری نجفآبادی وزیر سابق اطلاعات است. وی در دادگاه ویژه روحانیت نقش فعالی در سرکوب روحانیان و طلاب مخالف رژیم داشته و نماینده روحانی در شورای نظارت بر رادیو و تلویزیون آخوندی است.

 

کیهان خامنه‌ای روز ۲۷ آبان ۹۸ نوشت «مراجع قضایی مجازات اعدام با طناب دار را برای لیدرهای آشوب اخیر قطعی می‌دانند».

 

حسام الدین آشنا همان دژخیمی است که در ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ در توئیتی با رمز و کنایه مقاومت ایران و شخص خانم رجوی را به ترور تهدید کرد و نوشت «آنها که به‌دنبال تابستان داغ هستند ماجرای نیمروز را هم فراموش نکنند» نیمروز اسم فیلمی است که توسط سپاه پاسداران در ارتباط با ۱۹بهمن سال ۱۳۶۰ و شهادت اشرف رجوی و موسی خیابانی ساخته شده است. روز ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های رژیم توئیت حسام الدین آشنا را «رمز شروع عملیات» و «یک کد امنیتی که رمزگشایی‌اش کار هر کسی نیست» توصیف کردند.

 

آن‌چنانکه بعداً روشن شد این توئیت اشاره به یک توطئه بزرگ تروریستی بود که قرار بود ۱۰روز بعد در ۹ تیر ۱۳۹۷ در گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت با حضور خانم مریم رجوی به اجرا دربیاید. فاشیسم دینی حاکم برای انفجار این گردهمایی و یک کشتار جمعی برنامه‌ریزی کرده بود که در آخرین مراحل کشف و خنثی شد و ۴تروریست از جمله یک دیپلمات تروریست رژیم دستگیر و از آن زمان در زندان در بلژیک به‌سر می‌برند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

اول آذر ۱۳۹۸ (۲۲ نوامبر ۲۰۱۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ab0ed2a4-4538-404d-b2a4-5c8d7a647a89"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات