728 x 90

مشاور ارشد ترامپ: رهبران ایران به جای بهبود زندگی مردم خود، بی‌ثباتی ایجاد می‌کنند

جرد کوشنر مشاور ارشد دونالد ترامپ
جرد کوشنر مشاور ارشد دونالد ترامپ

جرد کوشنر مشاور ارشد دونالد ترامپ سه‌شنبه شب ۲۵شهریور گفت که با وجود این‌که ایران مردم فوق‌العاده‌ای دارد اما رهبران این کشور از دین به‌عنوان بهانه‌یی برای ایجاد اختلاف بین مردم استفاده می‌کنند و به‌جای بهبود اقتصادی زندگی مردم خود، در منطقه بی‌ثباتی ایجاد می‌کنند.

وی به فاکس نیوز گفت: «ایران امروز منزوی‌تر شده است و تا زمانی که پرزیدنت ترامپ در مقام ریاست‌جمهوری است، آنها هیچ‌گاه به سلاح اتمی دست نخواهند یافت.»

مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا افزود: «مردم ایران بسیار فوق‌العاده هستند، آنها فرهنگ و کشوری عالی با منابع طبیعی و تاریخی غنی دارند اما رهبران این کشور از دین به‌عنوان بهانه‌یی برای ایجاد اختلاف میان مردم استفاده می‌کنند تا در قدرت بمانند. این رهبران می‌خواهند به جای یکپارچگی اقتصادی که زندگی مردم را بهتر می‌کند، بی‌ثباتی ایجاد کنند».

وی اضافه کرد: «امیدی که ما داریم این است که رژیم ایران، مخالفت خود با پیشرفت را متوقف کند؛ شاهد باشیم که جامعه خود را مدرن کند و به شهروندان خود حقوق و آزادی‌های بیشتری بدهد و کمک کند آینده بهتری برای برای نسل بعد بسازد. ما می‌توانیم به آنها کمک کنیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6bde6c24-a9fa-4340-b0e8-c7ec343cc1da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات