728 x 90

مسعود مردانی: در یک بخش آی.سی.یو از ۶۴پرسنل، ۵۷-۵۸ تا از آنها بیماری کرونا گرفتند

ابتلای کادر درمانی به کرونا
ابتلای کادر درمانی به کرونا

مسعود مردانی فوق تخصص بیمارهای عفونی عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونای رژیم در گفتگو با تلویزیون حکومتی اول مرداد گفت: «ما الآن آمارهایی که داریم در بیمارستانهای مختلف مثلا می‌بینیم توی یک بخش آی.سی.یو از مثلا ۶۴تا پرسنلی که در شیفتهای مختلف می چرخند ۵۷-۵۸تا از آنها بیماری کرونا گرفتند.
… خیلی از اینها باورتان نمی‌شود ما می‌رویم تو بعضی از بخش‌ها می‌گویند آقا هنوز کارانه ما را ندادند یا مثلا اضافه کاری اسفندمان را هنوز نگرفتیم ولی باز می‌آیند...».

مردانی افزود: «در فصل تابستان علائم بیماری کرونا یک مقداری تغییر کرده عمدتاً عزیزان با علایم گوارشی مراجعه می‌کنند علایم گوارشی هم یکی از خصوصیتش این است که در بچه‌ها و میانسالها جوانها و بچه‌ها بیشتر بیماری دیده می‌شود و برای همین است که دیدید در آن تصاویری که داشتید بخشهای کودکان الآن متأسفانه تعداد زیادی بچه مبتلا به کرونا بستری شدند...».
مردانی درباره ابتلای کودکان به کرونا گفت: «همین الآن بیمارانی در بخشهای مراقبتهای ویژه مرکز طبی کودکان بیمارستان مفید بیمارستان حضرت علی اصغر واقعاً سورشارژ است الآن از بچه‌های مبتلا به بیماران کرونایی هستند. بچه‌ای که به آی.سی.یو برود بین ۵۰درصد نزدیک ۵۰درصد می‌تواند باعث مرگ و میر بشود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a3e84e01-396a-4fa1-aee3-22d4ad25e130"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات