728 x 90

مسعود رجوی - ۳۱اردیبهشت ۱۴۰۲: بچه شاه بهتر از این نمی‌توانست همدستی شیخ و شاه و همدردی خود را با پاسداران نظام ثابت کند

مسعود رجوی-۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

 

بچه شاه بهتر از این نمی‌توانست همدستی شیخ و شاه

و همدردی خود را با پاسداران نظام ثابت کند

 

وقتی قاسم سلیمانی سقط شد، عامدانه سکوت کرد. حالا برای عوامل تحت‌امر خامنه‌ای ضحاک دل می‌سوزاند و آنها را «سربازان جانباختهٔ میهن» می‌خواند.

حتی فرماندهٔ پیشین ناتو (ژنرال کلارک) اخیراً گفت کسانی که برای این رژیم کار می‌کنند باید «یونیفرم خود را برای ملحق شدن به تظاهرات مردم ایران پاره کنند».

لابد از دید بچه شاه ۳شهید اصفهان که رژیم می‌گوید حافظان امنیت را کشته‌اند «تروریست» بوده‌اند و رویش نشده سرهنگ پاسدار یکان ویژه و همدستان بسیجی را نیز «سربازان جانباختهٔ میهن» بخواند.

به جای آن، با جوانان آزادیخواه بلوچستان که هم‌چون آرش و با آتش مرزبانان واقعی میهن هستند، تلافی می‌کند و آنها را «تروریست» می‌خواند.

بچه شاه مجاهدین را هم «تروریست» می‌دانست و از موضع خائنانهٔ ضدملی و ضدایرانی به سود آخوندها و فاشیسم دینی از آمریکا درخواست می‌کرد مجاهدین در آن لیست باقی بمانند.

مقاومت ایران قبل از هر چیز از جامعهٔ بین‌المللی می‌خواهد، حق مقاومت و مسلح شدن و دفاع از خود فرزندان ایران را مانند جنگهای استقلال آمریکا و مقاومت‌های ضدفاشیستی به‌رسمیت بشناسند. اما بچهٔ شاه «بیزنس» پیشه کرده و در این بحبوحه درصدد است پول‌های بلوکه شده ایران را به جیب بزند. از دولتها می‌خواهد پول‌ها را به او بدهند تا صرف صندوق اعتصابات کند (البته با کمک برادران سپاه)!

با درود به جوانان آزادیخواه بلوچستان و با تکریم آیه‌یی که در مطلع اطلاعیهٔ خود نوشته بودند، در رابطه با برچسب‌ها و دشنام‌های شیخ و شاه و ساواک و سپاه، فقط از قرآن یادآوری می‌کنم:

وَلاَ تَهِنُوا وَلاَ تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الأَعْلَوْن

دلسرد و اندوهگین مباشید شما (با خلق‌تان) برتر و بالاتر هستید

 

مسعود رجوی-۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/11eee14c-79df-41c6-a987-6b7e0930f133"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات