728 x 90

مزدوران اطلاعات مزار عباسقلی صالحی را پس از مراسم چهلم او تخریب کردند، قیر پاشیدند و مرگ بر منافق نوشتند

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

مزدوران اطلاعات مزار عباسقلی صالحی را پس از مراسم چهلم او تحریب کردند، قیر پاشیدند و مرگ بر منافق نوشتند

 

پیام عباسقلی از زندان: کهریزک و ۸۸ و کوی دانشگاه و ۹۶ و ۹۸... مردم دیگه باید چه کنند؟ جنایت و ظلم تا کی؟ هر حکومتی برای تغییر خون می‌خواد. باید یک عده‌یی خون بدهند، فداکاری بکنند، جان نثاری بکنند، خیلی‌ها هم واقعاً اینکار را کردند. خدا کنه یک همت پایداری برقرار بشه که ریشه ظلم و فساد این آخوندهای کثیف و اجنبی رو بکنه»

 

یکروز پس از مراسم چهلمین روز اعدام جنایتکارانه عباسقلی صالحی که با حضور گسترده و پرشور جوانان برگزار شد، مأموران و مزدوران اطلاعات آخوندها صبح امروز ۵آبان ۱۴۰۰، در یک اقدام بزدلانه سنگ‌قبر او را تخریب و به روی آن قیرپاشیدند و در اطراف مزار شعارهای «مرگ بر منافق» نوشتند. آنها به این وسیله خشم و وحشت خود را نسبت به مردم بپا خاسته منطقه، جوانان شورشی و هواداران مجاهدین برملا کردند. اقدام مذبوحانه‌ای که تنها عزم جوانان شورشی را برای سرنگونی رژیم جزم‌تر می‌کند.

روز چهارشنبه ۷مهر، عباسقلی صالحی ۴۲ساله پس از ۲۰سال زندان، در زندان اصفهان بدار آویخته شد. این اعدام جنایتکارانه با موجی از اعتراض از جانب مردم شجاع یزادنشهر و دلیران بختیاری مواجه گردید و مراسم خاکسپاری او تبدیل به یک تجمع اعتراضی علیه رژیم آخوندی شد.

 

عباسقلی صالحی در آخرین پیامی که از زندان با صدای خودش فرستاده بود گفت: «کهریزک و ۸۸ و کوی دانشگاه و ۹۶ و ۹۸ و... مردم دیگه باید چه بکنند؟ دیگه تا کجا، تا کی، جنایت و ظلم تا کی؟. . هر حکومتی برای تغییر خون می‌خواد. باید یک عده‌یی خون بدهند، فداکاری بکنند، جان نثاری بکنند، خیلی‌ها هم واقعاً اینکار را کردند. من دیده‌ام. من الآن ۲۰ساله زندانم، دارم حبس می‌کشم. خیلی چیزها از اینها دیده‌ام. خیلی مسائل، که اصلاً گوش فلک را کر می‌کند... واقعاً دیگه سزاوار نیست اینها بیشتر بمانند. خدا کنه یک همت پایداری برقرار بشه که ریشه ظلم و فساد این آخوندهای کثیف و اجنبی رو بکنه».

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۴ آبان۱۴۰۰ (۵نوامبر۲۰۲۱)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec49b5b5-5d1b-4473-8c2b-8127acc0b74e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات