728 x 90

مریم رجوی:‌ زنان نیروی تغییراند و ولایت فقیه و ارتجاع آخوندی را شکست می‌دهند

هموطنان، زنان آزاده ایران،
کانون‌های شورشی و جوانان شورشگر ایران زمین،

قهرمانانی که لرزه سرنگونی‌ را به جان تمامیت رژیم انداخته‌اید.
دختران عزیزم در سراسر میهن که با قهرمانی‌های خود خواب را از چشم دشمن ربوده‌اید.
خون بیش از ۶۰۰شهید قیام‌آفرین که به ضرب گلوله‌های پاسداران ولایت خامنه‌ای به خاک افتادند، و شورشی که در ۱۸۷شهر میهن گسترش یافت، همه ما را به استمرار قیام برای برچیدن بساط استبداد دینی فرامی‌خواند.
دلیری و تهاجم زنان و مردان و جوانان و خون‌ها و فداکاریهای شما، شهرهای غمزده را گلگون کرده است. در سرزمین سرکوب شده شهرهای شورشی برپا شده و حاشیه‌نشین‌ها متن انقلاب و شورش گشته‌اند.
خوشا شهرهای شورشی ما که برای رهایی از اشغال آخوندها از هم پیشی می‌گیرند. از شیراز و صدرا تا شهریار و اسلام‌شهر و سیرجان، اصفهان و کرج و فردیس و مریوان و سنندج و جوانرود و بهبهان و ماهشهر و بوشهر و کرمانشاه و سایر شهرهای قیام آفرین.
آری شهرها یک به یک قیام می‌کنند و زنان در نقش پیشتازی و پشتیبانی فعالانه حاضر‌اند.
گفته بودیم که زنان نیروی تغییراند و ولایت فقیه و ارتجاع آخوندی را شکست می‌دهند.
حالا به‌ صحنه‌های قیام نگاه کنید ببینید چگونه خواهران قهرمان ما مردم را به ‌اعتراض و شورش فرا می‌خوانند و یگانهای قیام‌کننده را هدایت می‌کنند.
وزیر کشور رژیم آخوندی گفته است: «‌داخل خیابان از دو سه ساعت بعد از غروب ما مواجه شدیم با برخی از نیروها در این صحنه‌ها که در عملیات و در اقدام هسته‌های ۴یا ۵نفره یا۶نفره بودند که معمولاً یک خانم هم همراه این‌ها بود که هم تهییج می‌کردند و هم دعوت به اعتراض می‌کردند».
و کارشناسان رژیم می‌گویند: «در نقاط متعدد به‌ویژه حومه تهران، زنان ظاهراً ۳۰تا ۳۵‌سال، نقش ویژه‌یی در لیدری اغتشاشات به‌عهده‌ دارند... میان‌داری و میدان‌داری ویژه زنان در اغتشاشات اخیر، چشمگیر به‌نظر می‌رسد».
بله، حقیقتاً چشمگیر است. زنان بپا خاسته ایران برای واژگونی رژیم ولایت فقیه به‌ میدان آمده‌اند.
آخوندها خود را در یک قدمی سرنگونی دیده‌اند و می‌خواهند با جنایت هر چه بیشتر از آن فرار کنند. با شلیک به‌سر و قلب جوانان، با تبر زدن به‌ مجروحان در کف خیابان‌ها، با تیراندازی به ‌مردم از بالای ساختمانهای حکومتی و کشتار نوجوانان سیزده، چهارده ساله، و هم‌چنین با دستگیریهای انبوه که هم‌چنان ادامه دارد.
شمار دستگیر ‌شدگان آن قدر زیاد است که اعضای مجلس ارتجاع به دستگیری ‌هفت تا هشت هزار نفر اعتراف کرده‌اند اما شمار واقعی از ۱۲هزار نفر هم‌ فراتر است. آن‌قدر که در اولین روزهای قیام برخی از مدارس را به‌ زندان تبدیل کردند.
هم‌زمان اسامی بیشتری از شهیدان مشخص می‌شود. پاسداران با ربودن زخمی‌ها از روی تخت بیمارستانها، از درمان مجروحان شدید، جلوگیری کرده‌اند و رژیم با ربودن پیکرهای شهیدان از سردخانه‌ها کثرت خونهای به‌ناحق ریخته را پنهان می‌کند.
با وجود این همه بی‌رحمی و سفاکی خامنه‌ای هم‌چنان در کابوس سرنگونی است. او به‌خوبی می‌داند که آتش خشم و عصیانی که در این قیام در سراسر ایران بالا گرفته به‌طرف بیت خود او در حرکت است. بنابراین پرده‌پوشی را کنار گذاشته و به‌صورت علنی عملیات کشتار را فرماندهی می‌کند.
آخوند روحانی رئیس‌جمهور ولایت فقیه هم که به‌ قول مقامات رژیم امنیتی‌ترین دولت ۴۰سال گذشته را تشکیل داده، کارش پشتیبانی و مجیزگویی برای پاسداران و بسیجیان و قاتلان جوانان و نوجوانان ایران است و می‌گوید: «در برابر تلاش‌های‌ آنها (البته باید خواند، کشتار مردم)... سر فرود می‌آورم».
بله، قیامی که به ‌اعتراف سپاه پاسداران در صدها شهر ایران گسترش یافت، هر قدر سرکوب‌اش کنند، هر قدر دلیران و شورشگران‌ آن را به‌خاک و خون بکشند، دیگر مهار کردنی نیست. قیام‌های دی ۹۶ و تیر و مرداد ۹۷ هم توسط خامنه‌ای سرکوب شد،‌ اما از آن قیام فروزان آبان ۹۸ برخاست.
با این تفاوت که نقش پیشتار زنان و جوانان شورشی و به ستوه آمده از ستم چهل ساله آخوندهای تبهکار و خونهای صدها شهید، عزم قیام و شورش در جامعه ایران را صد چندان کرده است.
چنان که مسعود رجوی گفت:‌ «مردم و مقاومت ایران با بهای سنگین و خونین به جهشی عظیم و بازگشت‌ناپذیر دست یافتند».
به‌ این دلیل است که خامنه‌ای در دستورات شش گانه خود به‌ مزدوران بسیجی از آنها خواسته است در همه محله‌ها آماده و از دشمن یک قدم جلو باشند.
بله، این مقابله با نبرد سرنگونی است که خامنه‌ای به‌روشنی می‌بیند مردم ایران به‌ آن رو آورده‌اند.
قیام ایران خاموش کردنی نیست، نبرد مردم ایران و کانون‌های شورشی و ارتش بزرگ آزادی تا پایان دادن به‌کار استبداد دینی به ‌پیش می‌رود.
از همه شما خواهران و دخترانم در سراسر ایران می‌خواهم که:
۱ـ در پیشتازی و فرماندهی یگانهای شورشی عزم خود را صد چندان کنید. هرقدر که نقش خود را در فرماندهی ارتقا دهید قیام‌ها دوام و قدرت بیشتری پیدا می‌کند.
۲ـ‌ روحیه تهاجم و تهور را دامن بزنید این همان ویژگی برجسته جوانان در این خیزش‌های ستایش‌انگیز است. این شجاعت‌ها، این دلاوریها، این خشم خروشان که نسل‌ جوان ما از خود نشان می‌دهد، جنایتکاران بسیجی و پاسدار را در هرکجا وادار به‌فرار می‌کند.
۳ـ به ‌مجروحان قیام به‌خصوص به جوانانی که به‌دلائل امنیتی امکان مراجعه به ‌بیمارستانها را ندارند، کمک کنید و شرایط درمان آنها را فراهم کنید.
۴ـ‌ مادران و پدران شهیدان و خانواده‌های دستگیر شدگان را یاری و حمایت کنید.
۵ـ عموم هموطنان را به مشارکت فعال در بزرگداشت شهیدان و اعتراض به‌ اسارت و شکنجه قیام‌آفرینان برانگیزید.
درود بر همه شما
سلام بر شهیدان
سلام بر زنان آزاده و شورشگران برای آزادی
سلام بر قیام‌ ایران برای سرنگونی

 

برگرفته از سایت مریم رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1913b801-f3db-43fa-a23b-1b7190823d12"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات