728 x 90

مریم رجوی: مقاومت ایران با تمام توان توطئه‌های زنجیره‌ای دوران پایانی حکومت آخوندی را درهم‌می‌شکند

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

خانم رجوی در ساعت ۲۰ دوشنبه شب ۲۶خرداد اعلام کرد: بستن پرونده ترور دکتر کاظم رجوی که قرار بود روز ۱۷ژوئن صورت گیرد فعلاً تا ۳۱ژوئیه (۱۰ مرداد) به تعویق افتاد. کارزار ادامه دارد.

کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت با حمایت ۴هزار پارلمانتر در اروپا و آمریکا، تصمیم به بستن پرونده ترور دکتر کاظم رجوی را توهین به عدالت، لگدمال کردن ارزشهای دموکراتیک و حقوق‌بشر و مشوق فاشیسم دینی حاکم بر ایران به ترورهای بیشتر اعلام کرد.

جولیو ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا بستن پرونده را توجیه جنایت علیه بشریت خواند.

ترور دکتر کاظم رجوی توجیه جنایت علیه بشریت است.

بارونس هریس نایب‌رئیس مجلس اعیان، بارونس بوتروید رئیس پیشین پارلمان انگلستان، بارونس ورما وزیر سابق توسعه بین‌المللی، دیوید جونز وزیر پیشین ولز، لرد دالاکیا نایب‌رئیس حزب لیبرال دموکرات و سر راجر گیل نایب‌رئیس مجمع پارلمانی شورای اروپا به همراه ۲۱تن دیگر از اعضای ارشد پارلمان و مجلس اعیان انگلستان اعلام کردند: قاتلان دکتر کاظم رجوی باید بدون هیچ ارفاقی محاکمه شوند.

خانم مریم رجوی: رژیم آخوندها با بسیج دستگاههای سیاسی و اطلاعاتی‌اش از یک‌طرف می‌خواهد پرونده دکتر کاظم رجوی را ببندد، از طرف دیگر قاضی دژخیم غلامرضا منصوری را در ببرد و جلاد شکنجه‌گر حمید عباسی را برای تخطئه قربانی یعنی مجاهدین ”سرموضع“ و لوث کردن جنبش دادخواهی به کار بگیرد. اصل موضوع از میان برداشتن تنها جایگزین دموکراتیک به‌خاطر بقای رژیم است.

مقاومت ایران با تمام توان توطئه‌های زنجیره‌یی دوران پایانی حکومت آخوندی را درهم می‌شکند. در پرونده ۱۷ژوئن نیز رژیم با ردیف کردن یک دوجین بریده مزدور و احسان نراقی تحت عنوان جامعه‌شناس و پژوهشگر و هم‌چنین شوالریاس تحت عنوان محقق و خبرنگار و چندین خانواده و مادر پیر و دلتنگ عمل می‌کرد و آنها ابزار کار رژیم برای سر بریدن مقاومت بودند. طرف جنگ برای مقاومت ایران، رژیم ولایت فقیه در تمامیت آن به‌ویژه گشتاپوی دینی و قضاییه جلادان و وزارت دیپلمات‌تروریستهاست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a101064d-235b-4891-b2ff-909d20fd17eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات