728 x 90

مریم رجوی: مسیح مبشر عدالت و چراغ جاودانه امید برای نجات فرزند انسان

مریم رجوی
مریم رجوی

پیام به‌مناسبت میلاد مسیح (ع)

هموطنان مسیحی!
پیروان عیسی بن مریم در سراسر جهان!
تبریک کریسمس را با دعایی از صمیم قلب برای نجات همه مبتلایان کرونا در ایران و تمام کشورها و آرزوی ریشه‌کنی هر چه سریع‌تر این بیماری همراه می‌کنم.
عید کریسمس بر همگان مبارک. روزی که چشم جهان به‌دیدار مسیح (ع) روشن شد، تا پیام‌آور یگانگی و رهایی. مبشر عدالت و چراغ جاودانه امید برای نجات فرزند انسان باشد.
فرخندگی این روز در دل ابتلای سهمگین مریم عذرا رقم خورد. او به‌خاطر مسیح (ع) با فداکاری بی‌مانند، تیر تهمت‌های جانکاه را به‌جان خرید و الگوی رهایی برای همه نسل‌ها شد. چنان که خود مسیح گفته است: «زین پس، همهٔ نسل‌ها خجسته‌ام خواهند خواند».
میلاد مسیح ستاره‌یی است درخشنده در آسمان که تهیدستان را به‌سوی خبر خوش مریم رهنمون می‌شود که مسیح را به دنیا آورد، یعنی همان وعده جهان عشق و عدالت.

پیام مسیح راهنمای نبرد با ولایت فقیه

اما «پسر انسان نیآمد تا خدمت شود، بلکه آمد تا خدمت کند و جان خود را در راه بسیاری فدا سازد». این کلام عیسی‌بن مریم، راهنمای مجاهدین و دلیران کانون‌های شورشی و زندانیان مجاهد و مبارز است که برای سرنگونی پلید‌ترین دشمن خدا و خلق، یعنی رژیم ولایت فقیه، قیام کرده‌اند.
پیام مسیح راهنمای جوانان آگاه و تهیدستی است که برای برپایی قیامی دوباره و براندازی آخوندها بی‌تابی می‌کنند و راهنمای همهٔ کسانی است که برای نجات مردم محروم و بی‌پناه از بیماری کرونا از خود گذشتگی می‌کنند.
امسال هر چند که خانواده‌های مسیحی به‌علت پاندمی کرونا از دیدار یکدیگر و بودن در کنار هم محروم شده‌اند و هر چند که کریسمس امسال با غم از دست‌دادن شماری از یاران‌مان و از دست رفتن جانهای نزدیک به‌دویست هزار هموطن در داخل ایران همراه است، اما هم‌چنان برای بشریت در زنجیر نوید‌بخش شادی و امید است.
باشد که به یمن این تولد بزرگ، سلامتی، شادی و شور و خروش بر زندگی مردم محنت‌زده حاکم شود.
باشد که مقاومت و قیام مردم ایران و مجاهدت و نبرد مجاهدین و «زحمتکشان برای عدالت» ایران را قرین رهایی و آزادی کند.
خوشا به‌حال زحمتکشان برای عدالت، زیرا ملکوت آسمان از آن ایشان است.
سلام بر عیسی مسیح، سلام بر مریم عذرا.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/55da010e-f4a3-4cab-b095-70cfe6aa2d97"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات