728 x 90

مریم رجوی: فراخوان به همیاری و تشکیل شوراهای مردمی در اهواز برای مقابله با سیل امکانات سپاه و ارتش و دیگر ارگانهای حکومتی باید فوراً در اختیار مردم قرار گیرد

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

سیل ویرانگر به‌سرعت در استان خوزستان به‌ویژه در اهواز در حال گسترش و پیشروی است، بخش وسیعی از مردم این استان بی‌خانمان و میلیونها تن از هموطنانمان را در معرض خطر جدی قرار داده است.

 

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، مردم و جوانان اهواز و دیگر نقاط خوزستان را به همیاری و تشکیل شوراهای مردمی فراخواند تا در هر شهر و محل به مقابله با سیل بپردازند.

خانم رجوی تأکید کرد امکانات سپاه و ارتش و دیگر ارگانهای حکومتی، به‌ویژه ماشین‌آلات و امکانات مهندسی، قایقها، هلیکوپترها، پناهگاهها، پادگانها و انبارهای آذوقه و تدارکات باید در اختیار مردم قرار گیرد. اینها متعلق به مردم و برای مردم ایران است و باید برای جلوگیری از سیل، نجات سیلزدگان، اسکان آنها و باز سازی مناطق سیل‌زده مورد استفاده قرار گیرد.

 

این امکانات به وفور در اختیار سپاه و ارتش و قرارگاه موسوم به خاتم الآنبیا وجود دارد، اما تماماً در خدمت سرکوب مردم، جنگ‌افروزی در منطقه و پر کردن جیب سردمداران رژیم قرار دارد. گزارشها و تصاویری که در سه هفته گذشته از مناطق سیل‌زده می‌رسد، نشان می‌دهد از اقدامات پیشگیرانه حکومتی، از امکانات نجات، وسایل جابه‌جایی مردم و تسهیلات اسکان موقت خبری نیست و مردم به ناگزیر با دست خالی و امکانات اولیه به مقابله با سیل می‌پردازند. مردم از اولیه‌ترین وسایل بهداشتی و درمانی محرومند و در معرض اپیدمی بیماریهای خطرناک و حیوانات موذی قرار دارند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۲فروردین ۱۳۹۸(۱۱آوریل ۲۰۱۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/285f0acd-7412-4f08-9ac1-43bae112971c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات