728 x 90

مریم رجوی: حمله به تأسیسات نفتی کشور همسایه گامی بلند و جنگ‌افروزانه، بی‌عملی در برابر فاشیسم دینی آنرا جری‌تر می‌کند

اطلاعیه دبیرخانه شورای  ملی مقاومت ایران
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

حملهٔ همزمان با موشک و پهپاد از داخل ایران به تأسیسات نفتی عربستان سعودی توسط رژیم آخوندی یک اقدام تمام‌عیار جنگی است.

خامنه‌ای پس از حمله، هر گونه مذاکره در هر سطحی با آمریکا را هم رد کرد مگر این‌که آمریکا توبه کند!

وی همچنین خاطرنشان کرد: «این‌که بعضی از اروپایی‌ها را می‌اندازند وسط... که هی اصرار کنند بیایید با رئیس‌جمهور آمریکا یک جلسه کنید همه مشکلات شما حل خواهد شد این به‌خاطر این است که اثبات کنند که فشار حداکثری سیاست موفقی است. ما باید در مقابل، اثبات کنیم که سیاست فشار حدّاکثری پشیزی ارزش ندارد».

خانم مریم رجوی حمله به تأسیسات نفتی کشور همسایه را گامی بلند و فصلی جدید در تعرض‌های جنگ‌افروزانه دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران توصیف کرد و افزود: قدرت و قاطعیت تنها زبان قابل فهم برای ملایان است. بی‌عملی در برابر فاشیسم دینی آنرا جری‌تر می‌کند. مردم ایران نخستین قربانیان این رژیم هستند.

راه‌حل قطعی برای خلاصی از فاشیسم دینی که منشاء همه بحرانها در خاورمیانه است، تغییر این رژیم نامشروع به دست مردم ایران و مقاومت سازمان‌یافته است.

-قطعنامه‌های پیشین شورای امنیت ملل ‌متحد درباره پروژه تسلیحات اتمی رژیم ملایان و ممنوعیت غنی‌سازی باید دوباره به کار بیفتد.

-خلع ید از رژیم آخوندی در منطقه و اخراج پاسداران و شبه‌نظامیان مزدور از عراق و سوریه و یمن و لبنان و افغانستان ضرورت مبرم دارد.

-اتحادیه اروپا باید خامنه‌ای و دفاترش و سپاه و وزارت اطلاعات آخوندها را در لیست تروریستی قرار بدهد.

-شورای امنیت ملل ‌متحد بایستی پرونده نقض حقوق‌بشر و جنایتهای رژیم ولایت فقیه به‌ویژه قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۱۳۶۷ را به دادگاه بین‌المللی بسپارد.

-جامعه بین‌المللی باید حق مقاومت مردم ایران برای سرنگونی فاشیسم دینی و دستیابی به آزادی را به‌رسمیت بشناسد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۷شهریور۱۳۹۸(۱۸سپتامبر ۲۰۱۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/094bb11b-a3b2-46fc-ae4c-dec5c74801d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات