728 x 90

مریم رجوی: تأکید وزیر خارجه فرانسه بر اخراج شبه‌نظامیان آخوندها بهترین راه‌حل پایان دادن به بحران سوریه است

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران

آقای ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه، روز چهارشنبه ۱۸بهمن (۷فوریه) تأکید کرد: «خواهان خروج همه طرفهایی است که سوریه به آنها ربطی ندارد. ازجمله شبه‌نظامیان ایرانی، ازجمله حزب‌الله».

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، در این رابطه گفت: وزیر خارجه فرانسه بهترین راه‌حل برای صلح و آرامش و پایان دادن به «آشفتگی» در سوریه و منطقه را ارائه کرد. وی افزود: اخراج سپاه پاسداران رژیم آخوندی با موشکها و مزدورانش از سوریه و لبنان و یمن و عراق تنها راه پایان دادن به بحران در منطقه است.

خروج پاسداران و مزدورانشان از سوریه خواست عموم مردم ایران است که ازجمله در قیام سراسری دی‌ماه امسال در ۱۴۲شهر فریاد می‌زدند: «سوریه را رها کن، فکری به‌حال ما کن». بدون حمایت بی‌دریغ آخوندها و لشکرکشی پاسداران و مزدورانشان، دیکتاتور سوریه سالها قبل سرنگون شده بود و منطقه وارد این جنگ و بحران مرگبار نمی‌شد. خامنه‌ای و دیگر سردمداران رژیم بارها تصریح کرده‌اند امنیت رژیم‌شان در گرو حضور در سوریه و عراق است و اگر در این کشورها نجنگند، باید در شهرهاى ایران بجنگند.

زمان آن فرا رسیده است که جامعه جهانی به‌ویژه شورای امنیت اقدامهای ضروری برای اخراج سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان رژیم آخوندی از منطقه و به‌ویژه سوریه به‌عمل بیاورد. این لازمه امنیت و صلح در منطقه و جهان است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۸بهمن ۱۳۹۶(۷فوریه ۲۰۱۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d1a63ee-b8ac-47a3-8e89-53fac5c8f4b9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات