728 x 90

مریم رجوی: ایران فریاد شعله‌ور است مردم ایران کرونا و آخوند نمی‌خواهند

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

در آخرین سه‌شنبه سال ۱۳۹۸ هستیم. امشب، شب چهارشنبه‌سوری سرخ و آتشین برای مردم ایران است که دردمند، داغدار و پرخشم و عاصی‌اند.

 

جوانان دلیر ایران زمین و کانون‌های شورشی قهرمان، با لعنت به خمینی و خامنه‌ای و روحانی، با افروختن آتش، مثل قیام آتشین و فروزان آبان، بت‌های شرک این رژیم را می‌سوزانند.
در این روزها مردم ما به‌خاطر رویکرد جنایتکارانه رژیم، گرفتار ویروس کرونا و فاجعه بیماری هستند، درد می‌کشند، در غم هموطنان‌شان و در مرگ عزیزان‌شان سوگوارند.
اما باز هم به‌پامی‌خیزند. و همه جا را به میدان شورش و همبستگی علیه کرونای ولایت تبدیل می‌کنند.
با تشکیل شوراهای مردمی به کمک محله و شهرشان می‌شتابند. به جای خانه تکانی عید، به ضدعفونی‌ کردن محله‌ها می‌روند. کودکان، ماسک رایگان پخش می‌کنند. جوانان، ظرف‌های ژل و مواد ضدعفونی آماده می‌کنند. یا به نشانه قدردانی بسته‌های شیرینی برای پرسنل پزشکی و درمانی آماده می‌کنند.
پزشکان و پرستاران فداکار هم لحظه‌یی از کمک دریغ نمی‌کنند و جان‌فشانی می‌کنند.
اعضای دلاور کانون‌های شورشی که دمی از فعالیت باز‌نمی‌ایستند برای کمک به هموطنان‌مان شتافتند و برخی جانهای عزیزشان را از دست دادند.

 

درود بر مردم ایران و درود بر این همدلی و همبستگی رودروی رژیم ضدبشری آخوندی، که کوتاه نمی‌آیند، تسلیم نمی‌شوند، و مثل همیشه دست به کار می‌شوند. مثل آن‌ روزها که مردم شیراز یا سیستان و بلوچستان در محاصره سیل بودند، مثل روزهایی که مردم عزیزمان در سرپل‌ ذهاب گرفتار زلزله بودند و بی‌خانمان، یا مردم گیلان که در محاصره برف و بهمن بودند.
 

حالا برای همگان روشن است که بدتر از کرونا یا هر مصیبت و بلای دیگر، این بلای بزرگ، یعنی ولایت منحوس است که مردم را کشتار می‌کند. با ندادن امکانات، با قرنطینه نکردن شهرها، با ندادن تجهیزات به بیمارستانها و پرسنل درمانی، کمک نکردن به مردمی که گوشه و کنار خیابان‌ها پرپر می‌شوند. دهها پزشک و پرستار به‌علت نداشتن تجهیزات پزشکی و حتی ماسک و لباس مناسب در هنگام درمان بیماران کرونایی، خود مبتلا شده و جانشان را از دست داده‌اند. آنها فریاد می‌زنند به ما تجهیزات بدهید تا نمیریم.

لعنت بر شما آخوندهای تبهکار که بدتر از کرونا و وبا و طاعون با این مْلک و میهن و مردم کردید.
 

اما حرف مردم ایران و پیشتازانشان این است که هر چقدر رنج بکشیم، هر چقدر سربدار شویم یا با رگبار گلوله‌ها، قلبمان بایستد، اما نبض زندگی در دست ماست و صدباره و هزار باره قیام می‌کنیم.
 

هم‌چنان که مسعود رجوی گفت کلمه نهایی شفا و نجات خلق ستمدیده، شورش در جنگ سرنوشت با کرونای ولایت است. لازمه پیروزی، شورش و جنگ صد برابر است.
ایران فریاد شعله‌ور است. بگذارید دنیا ببیند و بشنود. که مردم ایران، کرونا و آخوند نمی‌خواهند.
محله‌ها و کوچه‌ها را پر از شور و فریاد و سرود آزادی کنید.
با سرعت شوراهای مقاومت مردمی را در هر محله و شهر و روستا برپا کنید.
شوراهای مردمی باید خدمات و امکانات درمانی در هر محله را در کنترل بگیرند و نیازهای مردم تأمین کنند.
امکانات بهداشتی و درمانی را باید از چنگ رژیم بیرون کشید و در اختیار مردم گذاشت.
بیمارستانهای سپاه و مراکز درمانی نمایندگان ولی‌فقیه که دارای بالاترین امکانات پزشکی است، باید به روی همه بیماران باز شود و در اختیار مردم قرار بگیرد.
آری با شورش و جنگ صد برابر، ولایت شقاوت و جنایت درهم می‌شکند و بهار بزرگ از پس این زمستان سرد و تیره و تار می‌رسد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/df2a3ae1-2eaf-4f56-abdd-e1279640d763"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات