728 x 90

مریم رجوی: احکام پرشقاوت زندان و اعدام جوانان قیام، نشانه وحشت یک رژیم در حال سقوط است

پیام به شرکت‌کنندگان در نمایشگاه قتل‌عام ۶۷ در واشینگتن -۱۴شهریور ۱۳۹۹

پیام مریم رجوی به شرکت‌کنندگان در نمایشگاه قتل‌عام ۶۷ در واشینگتن -۱۴شهریور ۱۳۹۹
پیام مریم رجوی به شرکت‌کنندگان در نمایشگاه قتل‌عام ۶۷ در واشینگتن -۱۴شهریور ۱۳۹۹

هموطنان عزیز!
شخصیت‌های عالیقدر!
دوستان گرامی!
به همه شما درود می‌فرستم و به‌خاطر برگزاری این نمایشگاه ارزشمند از همه دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم.
برگزاری این نمایشگاه در سی‌ودومین سالگرد قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال۶۷ یک اقدام مؤثر و انگیزاننده است، اگر ‌چه در این نمایشگاه فقط گوشه‌یی از جنایات و تروریسم فاشیسم دینی حاکم بر ایران بیان و تصویر می‌شود.
یکی از دهشتناک‌ترین جنایت‌های این رژیم، قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال۶۷ است که خمینی فتوا آن را صادر کرد. خمینی نابودی مجاهدین را تضمین بقای حکومتش می‌دانست.
خمینی در حکم قتل‌عام به خط خودش نوشت: هر کس در هر مرحله اگر بر سر موضع مجاهدی باشد، حکمش اعدام است. سریعاً دشمنان اسلام را نابود کنید... با این حکم ظرف مدت کوتاهی، بیش از ۳۰‌هزار تن از زندانیان سیاسی در زندانهای سراسر ایران که اکثریت عظیم آنها را زندانیان مجاهد تشکیل می‌دادند، اعدام شدند و در گورهای مخفی جمعی دفن شدند.
در همان زمان منتظری، جانشین معزول خمینی به او نوشت که مجاهدین یک سنخ منطق هستند، با کشتن از بین نمی‌روند بلکه ترویج می‌شوند.


در ۳۲سال گذشته، مقاومت ایران، همواره خواهان حسابرسی از آمران و عاملان این جنایت بزرگ علیه بشریت بوده‌ است. اما متأسفانه، به‌دلیل سیاست مماشات غرب با استبداد مذهبی، آمران و عاملان این جنایت که از بالاترین مقامات این رژیم هستند، از مجازات مصون مانده‌اند.
در این قتل‌عام، ابراهیم رئیسی، رئیس فعلی قوه قضاییه و علیرضا آوایی، وزیر دادگستری روحانی از اعضای کمیسیونهای مرگ، خامنه‌ای، رئیس‌جمهور و روحانی از مقامات بالای رژیم بودند.
امروز، به‌رغم گذشت بیش از سه دهه، خون شهیدان۶۷، در ایران در جوشش است و جوانان شورشی، از آن الهام می‌گیرند. آن مجاهدان سربه‌دار، که هزار هزار به نام مسعود رجوی سر به پای آرمان آزادی نهادند، موضوع امروز و اکنون جامعه ایران هستند.

گزارش عفو بین‌الملل

چند روز قبل عفو بین‌الملل گزارش جامعی تحت عنوان «ویرانگران انسانیت» درباره «بازداشت‌های گسترده، ناپدید‌سازی و شکنجه در پی اعتراضات آبان ۹۸ در ایران» منتشر کرد که در آن به استفاده عامدانه از سلاحهای مرگبار و دستگیری بیش از هفت هزار مرد، زن و کودک بین ۱۰ تا ۱۸سال در ظرف چند روز اشاره می‌کند و جزئیات شکنجه‌های وحشیانه برای گرفتن اعتراف اجباری از دستگیر شدگان را توضیح می‌دهد. در جریان قیام آبان حداقل ۱۵۰۰‌تن کشته شدند.
اعدام وحشیانه مصطفی صالحی و احکام پرشقاوت اعدام و زندان از سوی قضاییه جلادان برای زندانیان دستگیر شده در قیامهای مردم ایران، بیانگر وحشت یک رژیم در حال سقوط است.
از جمله احکام جنایتکارانه برای نوید افکاری یک کشتی‌گیر جوان و دو برادرش و دیگر زندانیان از میان آگاه‌ترین جوانان ایران، گویای همین ترس و تزلزل است.
من بارها خواسته‌ام تا مجامع بین‌المللی به محکوم‌ کردن و تلاش فوری برای توقف اعدامها توسط رژیم آخوندی اقدام کنند. از شما هم می‌خواهم که مصرانه پیگیری کنید تا مانع احکام ضدبشری رژیم برای کشتار جوانان این میهن شویم.

آن روی سکه تروریسم

دوستان عزیز!
چهل سال است که آخوندها علاوه بر سرکوب، با کارزار گسترده و پرهزینه شیطان‌سازی، مجاهدین و مقاومت ایران را هر روز با رگبار دروغ و افترا هدف قرار می‌دهند.
آن‌روی سکه شیطان‌سازی، تروریسم افسارگسیخته آخوندها است که لبه تیز آن متوجه مخالفان رژیم و به‌طور مشخص مجاهدین و مقاومت ایران است. هم‌اکنون یک دپیلمات – تروریست رژیم آخوندی به‌همراه سه تن از همدستانش در انتظار محاکمه در بلژیک هستند.
آنها به‌خاطر توطئه برای بمب‌گذاری در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در ویلپنت پاریس در اول تیرماه ۱۳۹۷ در زندان به سر‌می‌برند. به‌خاطر تلاش برای بمب‌گذاری مشابهی علیه جشن نوروزی مجاهدین در آلبانی، سفیر رژیم و معاونش توسط دولت آلبانی از این کشور اخراج شدند.


هفته گذشته، وزیر خارجه آمریکا، ۱۳تروریست را مورد تحریم قرار داد که در ترور دکتر کاظم رجوی، شهید بزرگ حقوق‌بشر و مقاومت ایران در سال۱۳۶۹ در نزدیکی ژنو، مقر اروپایی ملل متحد، شرکت داشتند.
مسعود رجوی در این‌باره گفت: علاوه بر قاتلان برادرم کاظم، آمران و عاملان همه ترورها و جنایت‌های فاشیسم دینی در داخل و خارج ایران باید تحریم شوند و به سزای اعمال خود برسند... این علاوه بر صدها جنایت تروریستی رژیم ولایت فقیه در خاک عراق و کردستان عراق علیه مقاومت ایران و پیشمرگان و برادران کُرد ماست.
بله زمان آن رسیده که سفارتهای رژیم یعنی مراکز اقدامات تروریستی تعطیل شود و سردمداران رژیم به جرم جنایت‌های آشکار مورد حسابرسی و مجازات قرار گیرند.


تجربه ۴۰سال گذشته نشان داده است که هیچ میزان از امتیازات سیاسی و اقتصادی رفتار این رژیم را تغییر نخواهد داد.
از این رو، جامعه بین‌المللی باید با اتخاذ یک سیاست قاطع و اعمال حداکثر فشار، از جمله ارجاع پرونده نقض حقوق‌بشر این رژیم به شورای امنیت ملل ‌متحد و اعمال شش قطعنامه قبلی مصوب شورای امنیت ملل متحد، خود را در کنار مردم ایران و مقاومت سازمان‌یافته آنها قرار دهد.
از همه شما و تلاش‌هایتان متشکرم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db337993-3ff0-494c-81cb-3209a1db5959"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات