728 x 90

مریم رجوی: اتحادیه اروپا در برابر تروریسم تحت نام اسلام، با یک آزمایش تاریخی مواجه است

پیام به کنفرانس تروریسم رژیم ایران در اروپا - وظایف اتحادیه اروپا در بروکسل

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت

عصر به‌خیر، خوشحالم که توانستم به این کنفرانس بپیوندم.
امروز ما با یک موضوع منحصر به‌فرد مواجه هستیم. برای اولین بار یک به‌اصطلاح دیپلمات حامل بمب در اروپا محاکمه می‌شود. فاشیسم دینی حاکم بر ایران مثل همیشه تمام تلاش خود را کرد تا جنایت را به گردن قربانی، یعنی خود ما بیندازد. همان‌طور که وقتی در ژنو، دکتر کاظم رجوی را ترور کرد ابتدا آن‌را به‌عنوان یک قتل مشکوک و تصفیه حساب در درون مجاهدین به خود ما نسبت داد.
در مورد بمب‌گذاری در ویلپنت، ظریف وزیر خارجه آخوندها، در ۱۱تیر ۱۳۹۷ یعنی روز بعد از دستگیری دیپلمات تروریست اعلام کرد این «یک عملیات فریب با پرچم گمراه کننده» در آستانه سفر رئیس‌جمهور رژیم به اتریش است. در حالی که دیپلمات‌تروریست حامل بمب دستگیر شده بود.
ظریف در بهمن۹۷ در کنفرانس امنیتی مونیخ هم گفت: «ممکن است یک عملیات فریب باشد، ممکن است یک دام باشد، ممکن است عملیات عناصر یاغی باشد...»!
وزیر خارجه آخوندها فراموش کرده بود که خودش در ۱۴آبان۱۳۹۷ در مجلس رژیم، تئوری هر گونه اقدامات خودسرانه را در استبداد سانترالیزه دینی در ایر‌ان رد کرده بود. ظریف حین دفاع از توافق اتمی به رقبایش گفت: «ما دستگاهی نیستیم که سر خود عمل کنیم... مگر می‌توانیم در این کشور کاری بکنیم بدون این‌که گزارش بدهیم؟»
من در شهادت هفت ساعته در جریان تحقیقات، جزئیات را در مورد پروسه تصمیم‌گیری و انجام این عملیات توضیح دادم. در این‌جا باز هم تأکید می‌کنم خامنه‌ای، روحانی، ظریف و آخوند علوی وزیر اطلاعات رژیم، این تصمیم را گرفتند و آن را به اجرا گذاشتند.
این برای ما تازگی ندارد. حکم دادگاه برلین در آوریل ۹۷ در مورد ترورهای رستوران میکونوس، خامنه‌ای‌، رئیس‌جمهور و وزیر خارجه و وزیر اطلاعات وقت را محکوم کرد.
از این‌رو من بحث در مورد وجوه حقوقی پرونده را به وکلای برجسته و ذیصلاح واگذار می‌کنم و فقط چند نکته را یادآوری می‌کنم:
اول- دولتهای اروپایی باید هر گونه ملاحظات سیاسی را در این پرونده به‌طور کامل کنار بگذارند. سران رژیم آخوندها باید تحت پیگیرد و در برابر عدالت قرار بگیرند. این یک اقدام ضروری و بازدارنده در مقابل تروریسم تحت نام اسلام و صادر‌کننده و بانکدار مرکزی آن است.
دوم- خامنه‌ای و روحانی با فرستادن یک دیپلمات برای بمب‌گذاری و کشتار، ریسک بزرگی کردند. علت این است که آنها به‌شدت از قیام مردم و از گسترش نفوذ مقاومت و سرنگونی رژیمشان در هراسند.
سوم- در۴۰سال گذشته به‌خاطر سیاست مماشات، رژیم آخوندها بسیار جری و گستاخ شده است. آن‌قدر که دیپلمات دستگیر شده از زندان هم تهدید می‌کند که اگر محکوم شود اقدامات تروریستی بیشتری در راه است.
اتحادیه اروپا امروز در برابر تروریسم تحت نام اسلام، با یک آزمایش جدی و تاریخی رو‌به‌رو شده؛ این‌که با کانون تروریسم چه می‌کند؟
وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران در تمامیت خود باید به‌عنوان موجودیت‌های تروریستی نامگذاری شوند. مأموران اطلاعات و نیروی قدس باید محاکمه و مجازات و اخراج شوند. سفارتخانه‌ها و مراکز به‌اصطلاح فرهنگی و مذهبی این رژیم باید تعطیل شود.
این اقدامات، لازمه تضمین امنیت در اروپا به‌ویژه امنیت پناهندگان و مخالفان ایرانی است و دوستی و حمایت عموم مردم ایران را به همراه خواهد داشت.
متشکرم.

بر گرفته از سایت مریم رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d48bbe70-4b7b-4dfa-b230-2b733014454b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات