728 x 90

مردم خشمگین منطقهٔ فقیرنشین فلک‌الدین در خرم‌آباد با صدها تن از مأموران جنایتکار یگان ویژه درگیر شدند - توئیت مریم رجوی

سخنگوی مجاهدین - ۲۷فروردین ۹۹
سخنگوی مجاهدین - ۲۷فروردین ۹۹

جوانان خشمگین منطقهٔ فقیرنشین فلک‌الدین در خرم‌آباد روز سه‌شنبه ۲۶فروردین با بیش از ۵۰۰تن از وحوش خامنه‌ای در یگان ویژه و مزدوران بسیجی در هنگام تخریب منازل مردم درگیر شدند و به مقابله با آنها پرداختند.

نیروهای جنایتکار برای تخریب منازل مردم با بیل مکانیکی و ماشین آب‌پاش به منطقه فلک الدین یورش برده و ۱۱منزل مسکونی را تخریب کردند و ساکنان آنها را بی‌خانمان ساختند.

در حالی که هلیکوپتر بر بالای منطقه پرواز می‌کرد، وحوش خامنه‌ای اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

در جریان این درگیری تعدادی از مردم که دست به مقاومت‌زده بودند مجروح شدند. حال یک پدر و مادر سالخورده که مزدوران خانه را بر سرشان خراب کردند وخیم گزارش‌شده است.

جوانان دلیر خرم‌آباد با دیدن صحنه‌های جنایات وحوش خامنه‌ای در یگان ویژه با سنگ به مزدوران حمله کردند و شیشه‌های خودروهای آنها را درهم شکستند.

 

 

 

سخنگوی مجاهدین به‌جوانان دلیر و شورشگر در خرم‌آباد‌:

درود و دست مریزاد، دایه دایه وقت جنگه. جنگ با رژیم وحشی و ضدبشر و درب و داغان کردن مزدورانش در هر کجا و به‌هر قیمت. وقتی خانه‌های مردم در امان نیست به‌دشمن و خودروها و تجهیزات و تأسیساتش نباید امان داد.

 

 

 

وحوش خامنه‌ای بار دیگر چهره خود را برای مردم کارد به استخوان رسیده نمایان کردند. اما این‌بار فراتر از قبل و با کمال بیرحمی به مادران و پدران پیر اهالی محله فقیر‌نشین فلک‌الدین در خرم‌آباد هجوم برده و دست و پا و سر و صورت آنها را شکستند.

 

 

صبح روز سه‌شنبه ۲۶فروردین ۹۹با حضور سعید رازانی، دادستان جنایت‌پیشه خرم‌آباد، در محله فقیر‌نشین فلک‌الدین با بیش از ۲۰۰نیروی ویژه یگان امداد و وحوش شهرداری با تعداد ۱۰عدد گریدر، ۱۰عدد ماشین آبپاش و ۱۰عدد بیل مکانیکی و نیروهای بسیجی مجهز به شوکر به مردم بیگناه این محله هجوم آوردند.

تعداد بسیجیها حدود۳۰۰نفر یعنی بیشتر از پلیسها بودند و در کل کسی باور نمی‌کرد حدود ۵۰۰نیروی وحشی و حدود ۳۰دستگاه سنگین برای یک محله فقیر‌نشین کوچک که تمامی مردم این محل کسب و کارشان خرید و فروش ضایعات است هجوم بیاورند.

لازم به ذکر است که پیرمرد و پیرزنی که بعد از اخطار بسیجیان از پشت‌بام منزل پایین نیامدند هنگام تخریب در زیر آوار مصالح ساختمانی مانده بودند. حال این پدر و مادر پیر وخیم است.

بسیجیان مزدور با تیراندازی هوایی مردم محله را فراری دادند، مادری که در زیر آوار گرفتار شده بود به بسیجیهای مزدور می‌گفت: «پسرم با جمع‌آوری بطری نوشابه از زباله‌ها این خانه را ساخته خرابش نکنید».

مأموران رژیم ۱۱خانه مردم فقیر را تخریب کردند.

 

 

اما به‌گفته یک هموطن که در صحنه حضور داشت: «تنها صحنه زیبایی که امروز به چشم می‌خورد این بود که مردم موقع خروج خودروی مزدوران، همه شیشه‌های خودروهای آنها را شکستند».

این منطقه جزو مناطق محروم در خرم‌آباد محسوب می‌شود و مردم خشمگین که‌ دار و ندار خود را از دست داده‌اند با سنگ به نیروهای یگان ویژه حمله کردند و نیروهای یگان ویژه با گلوله پاسخ دادند که تعدادی نیز زخمی شدند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84623e98-c1b1-4a65-8eb5-3021a97ebff9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات