728 x 90

مرتضی الویری عضو شورای قلابی شهر تهران: ۱۲گزارش از تخلف همسرقاسم سلیمانی و محمدعلی جعفری به قوه قضاییه داده شده است

پرونده - عکس از آرشیو
پرونده - عکس از آرشیو

مرتضی الویری عضو شورای قلابی شهر تهران و شهردار اسبق تهران طی سخنرانی به گوشه‌یی از دزدیهای سرکرده سابق سپاه، پاسدار جعفری و سرکرده نیروی تروریستی قدس پاسدار قاسم سلیمانی اشاره کرد.

مرتضی الویری که پیش از این برای سه دوره عضو مجلس ارتجاع و شهردار تهران بوده است در یک جلسه سخنرانی گفت: «۱۲پرونده تخلف جدی و محرز همسر قاسم سلیمانی و همسر جعفری به قوه قضاییه برای پیگیری داده شد اما مسکوت ماند. این پرونده‌ها در قالب ۱۲گزارش به قوه قضاییه رفته است. یکی از گله‌های ما همین است که چرا وقتی در برج میلاد چند دختر بچه ۸ساله در یک مجلس زنانه برنامه جشن اجرا می‌کنند، آقای نجفی ظرف ۲۴ساعت، ساعت ده و نیم شب در خانه‌اش می‌روند و از خواب بیدارش می‌کنند؛ اما ۱۲گزارش تخلف مالی محرز حتی دادستانی توضیحی هم درباره آن نمی‌خواهد. این گزارشها هست و موارد مستند روشنی در آنها هست. این پرونده‌ها به قوه قضاییه رفته است. وقتی گزارشی به قوه قضاییه می‌رود انتظار است که توضیح داده شود».

 

مرتضی الویری در سالهای ۱۳۷۸ پس از آن که غلامحسین کرباسچی از شهرداری تهران کنار رفت و به‌خاطر اختلاس و دزدی به محاکمه کشیده شد به جای کرباسچی شهردار تهران شد. او در سال  ۱۳۸۱ از این سمت استعفا داد بعد از استعفای الویری از شهرداری تهران باند رقیب گوشه‌یی از پرونده اختلاسهای او را علنی کرد و الویری را به دادگاه کشاند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a3735cd-d88b-463b-8d5e-c649a138ed82"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات