728 x 90

مراسم هفتمین روز خاکسپاری جوان شورشی ایمان سبزیکار در جونقان + فیلم

مراسم هفتمین روز خاکسپاری جوان شورشی ایمان سبزیکار در جونقان
مراسم هفتمین روز خاکسپاری جوان شورشی ایمان سبزیکار در جونقان

مراسم هفتمین روز خاکسپاری جوان شورشی ایمان سبزیکار در جونقان استان چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه ۱۰مردادماه به‌رغم تهدیدات اطلاعات آخوندی توسط مردم و خانواده وی برگزار شد.

شایان ذکر است:

بامداد اول مرداد ۱۴۰۱ قضاییه جلادان در شیراز برای ایجاد جو رعب و وحشت و کنترل اوضاع ملتهب اجتماعی، زندانی سیاسی ایمان سبزیکار را در ملأ عام در جنوب شیراز حلق‌آویز کرد. این نخستین اعدام در ملأ عام پس از ۲سال است.

جوانان شورشی شیراز در بهمن‌ماه گذشته پس از مزاحمت رذیلانهٔ پاسگاه بیدزرد برای دو جوان، به مقابله با آن برخاستند. در جریان درگیریها، پاسدار سرهنگ انتظامی، علی‌اکبر رنجبر جانشین پاسگاه که به مردم حمله‌ور شده بود، به هلاکت رسید.

به‌دنبال این درگیری جوان شورشی ایمان سبزیکار توسط وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی دستگیر و پس از شکنجه‌های وحشیانه که به شکستن استخوانهای دست و پا و فک و خرد شدن دندانهای او منجر شد، به تلافی قتل پاسدار سرهنگ رنجبر به اعدام محکوم کردند.

خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) به‌نقل از آخوند جنایتکار موسوی رئیس کل دادگستری فارس در مورد اعدام ایمان سبزیکار به اتهام قتل سرهنگ انتظامی نوشت: «رسیدگی سریع به پرونده در دستور کار قرار گرفت و رأی اولیه مبنی بر قصاص صادر شد. با فراهم شدن مقدمات اجرای مجازات، رأس ساعت ۵ و ۴۰دقیقه صبح در محل وقوع به اجرا درآمد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4cf0ba29-5674-4b31-bc69-406685966916"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات