728 x 90

مدیریت ولی‌فقیه؛ طغیان آمار مبتلایان - نمای روز

اعتراف به طغیان کرونا پس از ماهها کوچک‌نمایی و سفیدسازی، پرده از جنایت بازگشایی مشاغل و فرستادن مردم به میدانهای مین کرونا کنار زد.

حریرچی، معاون وزیر بهداشت: «متأسفانه در استان سیستان و بلوچستان خصوصاً پهنه جنوبی و در استان هرمزگان و استان خوزستان ما روند افزایشی داریم. در استان خوزستان از میزان متوسط کشوری هم بالاتر رفتیم هنوز هم استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان به متوسط کشوری نرسیدیم ولی روند صعودی هست متأسفانه در استان کرمانشاه و مازندران هم ما چنین وضعیتی را داریم».

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: «افزایش آمار بستری افراد مبتلا به کرونا در استان بسیار نگران‌کننده است و در صورتی‌که این روند ادامه یابد به‌طور قطع با طغیان بیماری مواجه خواهیم شد».

در همین حال روحانی با هراس از تشدید خفگی اقتصاد نظام وقیحانه از مردم خواست که پروتکل‌های بهداشتی را در دستورکار قرار دهند تا با اوج‌گیری دوباره بیماری ناچار به بازگرداندن برخی محدودیتها نشویم که آثار زیان‌باری برای زندگی و اقتصاد به همراه خواهد داشت.

رئیس علوم پزشکی آبادان: «ما تازه وارد پیک اول بیماری شدیم».

در این میان رئیس مرکز بهداشت غرب با اشاره به چالش سیاسی سلامت و بازی با جان میلیونها انسان گفت: «نگاه به حوزه سلامت با پیشگیری و درمان ما بحث بیماریها را نمی‌توانیم و حوزه سلامت را بچرخانیم سلامت یک چالش سیاسی شده و باید دولتمردان ما نمایندگان محترم مجلس ما رهبران مذهبی ما سیاسیون ما باید نسبت به حوزه سلامت یک تغییر نگرشی پیدا کنند»(مهرداد شریفی، رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز).

اما احمد خاتمی به‌صراحت متهم ردیف اول این جنایت را معرفی می‌کند: «چه کسی مدیریت کرد کرونا را در کشور ما که به این خوبی مدیریت شد... این مدیریت مدیریت ولی‌فقیه بود»!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a1dbaea-53b7-455e-b05f-9ced6f4d5d38"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات