728 x 90

مدیرعامل سازمان میادین: پیاز ۷هزار تومانی داریم، اما تا ظهر تمام می‌شود

پیاز ۷ هزار تومانی داریم، اما تا ظهر تمام می‌شود
پیاز ۷ هزار تومانی داریم، اما تا ظهر تمام می‌شود

بنا‌ به گزارش خبرگزاری حکومتی خبرنگاران جوان این روز‌ها قیمت پیاز به جمع میوه‌ها پیوسته و حتی از قیمت میوه‌هایی مانند موز که روزگاری در کمتر خانه‌یی یافت می‌شد هم بالاتر زده است.

این خبرگزاری روز پنجشنبه ۲۲ فروردین ۹۸ نوشت در حالی که میوه فروشان سطح شهر پیاز را با قیمتی در حدود ۱۳هزار تومان به فروش می‌رسانند و این قیمت شرایط تهیه آن را برای بسیاری از خانواده‌ها دشوار کرده است، سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرده است که پیاز را در میادین میوه و تره‌بار به قیمت ۷۲۰۰تومان به فروش می‌رساند.

سعید راد مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: از صبح تا ظهر پیاز داشتیم و در همه میادین میوه و تره‌بار آن را به فروش رساندیم.

اما چند نفر از غرفه‌داران میادین میوه و تره‌بار روز گذشته گفتند: از صبح تا حالا حتی یک عدد پیاز هم وارد میادین نشده است.

راد درباره گرانی و کمیاب بودن پیاز وعده روز ۵ اردیبهشت را داد و این‌که قیمت پیاز فروکش خواهد کرد و تا آن زمان مردم تهران دو راه بیشتر پیش رو ندارند یا باید پیاز را با قیمتی فراتر از قیمت موز از سطح شهر تهیه کنند و یا باید تا ۵ اردیبهشت صبر کنند تا اگر دوباره بارندگی و آب گرفتگی نشد و کامیونهای حامل پیاز سر تاریخ مقرر به تهران رسیدند، در آن موقع پیاز را با قیمت فروکش کرده، خریداری کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af5b3137-b03f-4faa-8b20-4db904cdf9d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات