728 x 90

مدیر اداره اطلاعات ملی آمریکا: رژیم ایران در پی تضعیف نهادهای دموکراتیک آمریکا است

ویلیام ایوانینا، مدیر اداره اطلاعات ملی آمریکا
ویلیام ایوانینا، مدیر اداره اطلاعات ملی آمریکا

ویلیام ایوانینا، مدیر اداره اطلاعات ملی آمریکا، روز جمعه سوم مرداد؛ در سخنانی با اشاره به انتخابات آتی در این کشور گفت: «رژیم ایران در پی تضعیف نهادهای دموکراتیک آمریکا و تفرقه‌افکنی است، و محور تلاشهای این رژیم نفوذ آنلاین، از جمله پخش اطلاعات نادرست و بازنشر مطالب ضدآمریکایی در شبکه‌های اجتماعی است.»

وی در ادامه سخنان خود افزود: «صد روز مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ امنیت این انتخابات هم‌چنان در صدر اولویت‌های جامعه اطلاعاتی آمریکا قرار دارد و ما امروزه شاهد هستیم دشمنان به‌دنبال سرقت مکاتبات داخلی کارزار‌های سیاسی و نامزدهای انتخابات، و نفوذ به زیرساخت‌های انتخاباتی آمریکا هستند و ما تحرکات عوامل سایبری ... را زیر نظر داریم».
پیش‌تر نیز مایک پمپئو؛ وزیر خارجه آمریکا در سخنانی با اشاره به دخالت‌های خارجی در انتخابات پیش رو در آمریکا تأکید کرده بود: «اطمینان دارد انتخابات آینده ریاست‌جمهوری در آمریکا بدون مداخله کشورهایی مثل چین، ‌روسیه و ایران برگزار خواهد شد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/47ddab2d-40e7-448c-82e8-9d7a1d0ff649"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات