728 x 90

مخالفت ۴۰تن از سناتورها و نمایندگان کنگره با لغو تحریم‌های رژیم

سناتور تام کاتن عضو ارشد سنای آمریکا
سناتور تام کاتن عضو ارشد سنای آمریکا

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ روز پنجشنبه ۷ اسفند سناتور تام کاتن عضو کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا و بیش از ۴۰ قانونگذار جمهوریخواه دیگر، روز چهارشنبه قطعنامه‌یی را معرفی کردند که با هر اقدامی جهت لغو تحریم‌ها علیه رژیم ایران مخالفت می‌کند. این قطعنامه قبل از هر چیز اخطاری است هم به بایدن و هم به رژیم ایران که دور زدن کنگره هر گونه توافق آتی را به خطر می‌اندازد.

بلومبرگ افزود: در قطعنامه‌یی که هم در سنا و هم در مجلس نمایندگان معرفی شده آمده است: «آمریکا باید تحریم‌ها علیه رژیم ایران را مادامیکه این رژیم جاه‌طلبیهای هسته‌یی خود را پایان نداده و دست از حمایت از خشونت و ترور در سراسر منطقه برنداشته، ادامه دهد. رژیم ایران از سیاست‌های ضعیف دوران اوباما سوء‌استفاده کرده و پرزیدنت بایدن نباید همان اشتباهات را تکرار کند».

این قطعنامه، بر اساس نسخه‌یی که به دست بلومبرگ رسیده، «لغو تحریم‌ها علیه رژیم ایران را رد می‌کند و با آن مخالفت خواهد ورزید» و هم‌چنین نسبت به هر اقدامی برای رفع محرومیت رژیم ایران از دستیابی به سیستم مالی آمریکا ابراز مخالفت خواهد کرد.

بلومبرگ اضافه کرد: آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا متعهد شده است مادامیکه این رژیم به متابعت از تعهداتش برنگشته، تحریم‌ها علیه رژیم ایران را کاهش ندهد... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/06c02abe-d29b-4a2b-89a5-0081a32754fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات