728 x 90

محسن هاشمی: تعداد فوتیهای تهران از ۷۰نفر عبور کرده است

قربانیان کرونا در تهران
قربانیان کرونا در تهران

محسن هاشمی رئیس شورای حکومتی شهر تهران با اشاره به این‌که تعداد فوتی‌ها در تهران از عدد ۷۰ عبور کرده است، گفت: روشن است که راه مبارزه با کرونا از مسیر واکسیناسیون کامل در کشور است و کشورهایی که این مسیر را طی کردند در حال عبور هستند و باید مسأله واکسیناسیون خیلی جدی گرفته شود.

وی افزود: این نوسان و تزلزل مسئولان در موضع‌گیری و دادن وعده‌های بدون پشتوانه در واکسیناسیون همه را نگران کرده است.(خبرگزاری حکومتی ایرنا ۲۲فروردین)

در همین روز علی زنجانی حسنلویی عضو مجلس ارتجاع از نقده و اشنویه روز ۲۲فروردین در مجلس ارتجاع با حمله به آخوند روحانی گفت: آقای رئیس‌جمهور در حالی که مردم برای نان شب خود محتاج هستند شما کماکان چشم امید به بیرون از کشور دوخته‌اید؛ آقای روحانی همه مردم عزیز و فداکار ایران استحضار دارند که اگر این چند روز مانده به انتخابات طرفهای غربی شما را به میز مذاکره کشیده و بازی‌تان داده‌اند صرفاً خوراک تبلیغاتی داشته و قصد مدیریت رسانه‌یی انتخابات به نفع جریان خاص را دارند تا به امیال خود برسند.

علی زنجانی گفت: آقای روحانی این شل و سفت کردن تصمیمات ستاد کرونا در آستانه انتخابات برای چیست؟ در حالی که مراسمات مذهبی نمازجمعه را مشکلی برای کرونا می‌دانید کیش، شمال و ترکیه را آزاد می‌گذارید؛ مردم سؤال می‌کنند چه شخصی مسئول کشته‌های کرونا است؟ مگر ستاد کرونا مدیر ندارد؟ رئیس‌جمهور چه کاره است؟ چرا وضعیت کرونا در استان آذربایجان غربی به‌ویژه ارومیه و نقده چرا بهم ریخته است؟ البته شما چند ماه است از اتاق شیشه‌ای خود بیرون نیامدید که موارد را لمس کنید.

در آستانه ماه مبارک رمضان آیا دولت از صف‌های طولانی مردم در روزهای باقی مانده به نوروز درس گرفته است؟ آیا مردم با زبان روزه برای کالاهای اساسی باز در صف خواهند ایستاد؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fcde3824-99cc-4ccf-85b9-8ca38fa16fbd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات