728 x 90

محسن رفسنجانی: آمار ابتلا به کرونا در کشور بسیار بیشتر از عدد اعلام شده رسمی است - سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین ۳۱فروردین ۹۹
سخنگوی مجاهدین ۳۱فروردین ۹۹
  • محسن رفسنجانی رئیس شورای رژیمی شهر تهران: آمار ابتلا به کرونا در کشور بسیار بیشتر از عدد اعلام شده رسمی است.
  • ما از مسئولان مربوطه انتظار داریم که با عدم شتابزدگی در رفع محدودیت‌های ایجاد شده دستاورد رعایت دو ماه گذشته شهروندان را با خطر مواجه نکنند و موجب ایجاد موج جدید بیماری کرونا را فراهم نکنند.

 

 

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای حکومتی شهر تهران در جلسه روز یکشنبه ۳۱فروردین ۹۹این ارگان گفت: «اعضای شورای شهر نگران عادی شدن شرایط کرونا بر اساس آمار رسمی ارائه شده از سوی وزارت بهداشت هستند(و) متأسفانه این نگرانی با پاسخ نه چندان مهربانانه سخنگوی وزارت بهداشت مواجه شد...».

 

وی افزود: «همانگونه که برآوردهای مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و نظرات متخصصان نشان می‌دهد آمار ابتلا به کرونا در کشور بسیار بیشتر از عدد اعلام شده رسمی است که این تفاوتها دلایل گوناگونی از جمله تأخیر در اعلام ورود کرونا به کشور و عدم محاسبه قربانیان قبل از آن، عدم وجود امکان تست کافی در کشور و عنوان کردن نام سایر بیماریها نظیر اختلال تنفسی و شبه کرونا به‌عنوان کرونا بوده است».

 

محسن رفسنجانی اضافه کرد: «این اختلاف(بین آمار واقعی و آمار اعلام شده)، به‌صورت کلی مورد تأیید وزارت بهداشت نیز قرار دارد، اما ما از مسئولان مربوطه انتظار داریم که با عدم شتابزدگی در رفع محدودیت‌های ایجاد شده، دستاورد رعایت دو ماه گذشته شهروندان را با خطر مواجه نکنند و موجب ایجاد موج جدید بیماری کرونا را فراهم نکنند».

وی هم‌چنین گفت: «از مسئولان تقاضا می‌شود که آمار استان یا شهر تهران را به‌صورت جداگانه اعلام کنند، چرا که تهران به‌عنوان پایتخت کشور مبدأء و مقصد بسیاری از سفرها است و این رفت‌ و آمدها می‌تواند موجب انتشار دوباره ویروس کرونا شود».

 

سخنگوی مجاهدین:

آش رقم‌سازیها و "‌‌شتابزدگی"‌‌ ولایت از هول قیام

آن‌قدر شور بود که صدای آشپزباشی نظام هم در آمد.

اما مهندسی آخوندی و دروغ و دَجَل دیگر اثر ندارد.

مردم آگاه و هوشیارند: "‌‌آخوند باید گم بشه تا کرونا کم بشه"‌‌

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fefa6ac6-cbe3-42b4-af9a-dc7fc76c80a4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات