728 x 90

شرایط کرونایی کشور بسیار شکننده است - خطاکاریها در سند بودجه

کرونا در ایران
کرونا در ایران

محبوب‌فر کارشناس سلامت رژیم در مطلبی در سایت حکومتی جهان صنعت  گفت:‌ شرایط کرونایی کشور بسیار شکننده است و تنها یک قدم تا شعله‌ور شدن مجدد بیماری مانده است. اوج مبتلایان کرونا در کشور و جهش ناگهانی بیماری از ۵۰۰ نفر در روز به تقریبا دو هزار نفر رسیده است.

وی افزود: نباید فراموش کرد که دیگر بیمارستان‌های کشور مثل سابق نیستند و دانشگاه‌های علوم پزشکی حتی در حل ابتدایی‌ترین مشکلات حقوق و دستمزد کادر پرستاری و درمان خود درمانده‌اند. شنیده می‌شود که قرارداد کاری بسیاری از پرستاران و پزشکان شاغل در بیمارستان‌های دولتی و غیردولتی به اسم فروکش تب کرونا تمدید نشده و ترک شغلی در پست‌های حساس مختص بیماران کرونایی اتفاق افتاده است. بنابراین در صورت تکرار پیک پنجم یا ششم بیماری در ایران می‌توان به طور قطع و یقین اعلام کرد که با توجه به گرانی دارو و افزایش هزینه‌های درمان مردم، شرایطی در کشور رقم خواهد خورد که می‌توان از آن به بازی گرفتن سلامت و امنیت مردم تعبیر کرد! (جهان صنعت:۸ اردیبهشت)

 

اقتصاددان حکومتی: بی‌احتیاطی‌ها و خطاکاریها در سند بودجه ۱۴۰۱ در تاریخ بودجه‌ریزی ایران بی‌سابقه است (؟!)

فرشاد مومنی اقتصاددان حکومتی پنجشنبه ۸اردیبهشت، به زبان معکوس به گوشه‌یی از عملکرد مافیای حکومتی پیرامون بودجه ۱۴۰۱ در دولت جلاد آخوند رئیسی اعتراف کرد و آن را «بی‌احتیاطیها و خطاکاریها در سند بودجه ۱۴۰۱» (؟!) توصیف کرد.

وی با اعتراف به ساختار مافیایی در نظام آخوندی با بیان این‌که «دولتهای قبلی هم کارهای ناشایستی در این زمینه» انجام داده‌اند اظهار داشت: «سند بودجه امسال نماد نهادینه کردن بی‌ثباتی اقتصاد است».
وی با بیان این‌که در تدوین سند بودجه ۱۴۰۱ حتی بدیهیات اولیه عقلی هم لحاظ نشده است افزود: «این میزان اهتمام به دستکاری قیمتهای کلیدی و به‌ویژه نرخ ارز در همه دولتهای بعد از انقلاب هم بی‌سابقه بوده است».
این اقتصاددان حکومتی با زبان معکوس به فساد نهادینه شده در مافیای حکومتی اعتراف کرد و افزود: «تا زمانی که رفتارهای مالی دولت، صادقانه، عالمانه و علم محور نشود امکان نجات ایران وجود ندارد» (سایت جماران، رژیم ۸اردیبهشت).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e970272a-02bd-4924-8d27-3983ecdce6cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات