728 x 90

محاکمه دیپلمات تروریست رژیم ایران اسدالله اسدی در اروپا باعث نگرانی آخوندهاست

اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم
اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم

روزنامه الوطن عربستان سعودی گزارش داد: محاکمه دیپلمات رژیم ایران در اروپا باعث نگرانی آخوندها می‌شود

این روزنامه نوشت:

منابعی در مقاومت ایران فاش ساختند وحشت مضاعف رژیم آخوندی از محاکمه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست بازداشت شده توسط پلیس آلمان و تحویل او به بلژیک، به گذشته او به‌عنوان رئیس ارگان وزارت اطلاعات در اروپا و عراق و اجرای عملیات تروریستی برمی گردد.

این منابع افزودند اعلام تحریم جواد ظریف وزیر خارجه رژیم ایران توسط آمریکا یکبار دیگر برای همه ماهیت تروریستی این رژیم به‌عنوان پدرخوانده تروریسم دولتی در جهان را ثابت می‌کند، این منابع افزودند رژیم آخوندی سعی کرده طی سه دهه گذشته این واقعیت را مخفی نگاه دارد و هر بار تلاش کرده اقدامات تروریستی‌اش را به گردن به‌اصطلاح جناح های متمرد در داخل رژیم بیندازد

این منابع فاش کردند که عملکرد و استراتژی ولایت‌فقیه در صحنه خارجی دو جنبه سیاسی و تروریستی دارد که هر کدام مکمل دیگری است، استفاده این رژیم از ارگانهای وزارت‌خارجه و سفارتخانه‌هایش طی سه دهه گذشته برای پیشروی در تروریسم و سیاست باجخواهی بوده، امری که نیاز به تحقیقات جداگانه دارد.

این منافع افزودند طی سال ۲۰۱۸شش نفر از بالاترین مسئولان سفارتخانه‌های این رژیم در سطح وزیر و پایین‌تر از کشورهای مختلف اروپایی اخراج شده‌اند.

در رابطه با اسدی رژیم آخوندی چندین طرح و توطئه را برای ممانعت از برگزاری دادگاه و آزادی او قبل از برگزاری هر دادگاهی اجرا کرد، چرا که این رژیم نگران است در صورت رفتن او به دادگاه موضوع ابعاد دیگری به خود بگیرد و اقدامات تروریستی رژیم افشا شود.

رژیم برای ممانعت از برگزاری جلسه محاکمه اسدی کشورهای ذیربط را علناً تهدید کرده، به‌نحوی که روزنامه کیهان نزدیک به ولی‌فقیه دو ماه پیش تهدید به مقابله به مثل کرد.

سایت ایندیپندنت در تاریخ ۲فوریه ۲۰۱۸به‌ نقل از یک مسئول بلندپایه نوشت « مسئولان امنیتی اروپایی اعلام کرده‌اند که دیپلمات رژیم ایران فقط در توطئه تروریستی سال گذشته که با هدف انفجار اجلاس مخالفان رژیم تهران در خارج از پاریس برگزار شد شرکت نکرده، بلکه او با همکارانش در تهران همکاری داشته است ».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c16a7e70-8462-4489-b576-b3ee260c97b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات