728 x 90

مجله تایم: در ایران، مردم چپ و راست دارند می‌میرند، در همه بیمارستانهای قم وضعیت همین است

مجله تایم - ۲۷اسفند
مجله تایم - ۲۷اسفند

مجله تایم روز ۲۷ اسفند ۹۸ در گزارشی از گسترش فاجعهبار کرونا در ایران و پنهان‌کاریهای رژیم آخوندی به‌نقل از دو تن از کارمندان بیمارستانهای قم با عنوان «مردم از چپ و راست می‌میرند، در درون تقلای ایران برای مهار شیوع کرونا» نوشت: بنا‌ به مصاحبه‌های کارکنان تایم در ایران خط مقدم درگیر بودن با کرونا در خاورمیانه تصویری تیره از وضعیت بهداشت در برابر کرونا ارائه کرده‌اند.

یک استاد آزمایشگاه که در یکی از ۵بیمارستان قم کار می‌کند در تماسی به تایم گفت در مقابله با فاز ۱ بحران کرونا فاقد روپوش و تجهیزات اولیه از جمله دستکش مقابله با کرونا بوده‌اند.

یک آسیستان آزمایشگاه قم به تایم بشرط ناشناس ماندن گفت: مردم چپ و راست دارند می‌میرند در همه بیمارستانهای قم وضعیت همین است.
تایم افزود: گفته شده است برخی تلفنها در بیمارستانها توسط رژیم شنود شده است.

 

در همین حال روز پنجشنبه ۲۹ اسفند کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت رژیم آخوندی در حساب توئیتر خودش نوشت طبق آخرین داده‌ها، تقریباً هر ساعت ۵۰نفر در ایران به کووید۱۹ مبتلا می‌شوند".

به‌نوشته جهانپور در "هر ده دقیقه، یک نفر جان خود را در اثر پیامدهای ناشی از ابتلا به کرونا از دست می‌دهد".

 

همچنین امروز  پنجشنبه معاون بهداشت وزارت بهداشت رژیم آخوندی در ارائه آمار قطره چکانی از جانباختگان و مبتلایان به ویروس کرونا گفت:
از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۰۴۶ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۸۴۰۷ نفر رسید.
متاسفانه با جان باختن ۱۴۹ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۲۸۴ نفر رسید.

 

آسوشیتدپرس روز ۲۷ اسفند نوشت: در کشوری مانند ایران که دولت تمامی رسانه‌ها را کنترل می‌کند و خبرنگاران با محدودیت‌هایی مواجهند، بسیاری نکات درباره شیوع کرونا نامعلوم باقی می‌مانند.

 

فیگارو روز ۲۶ اسفند نوشت: اپوزیسیون ایران می‌گوید آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا ۱۰برابر بیش از آمار رسمی است.

تصاویر ماهواره‌یی ردیفهای طولانی از گورهای حفر شده آماده برای دفن جنازه‌ها در یک گورستان حومه قم را نشان می‌دهد. در پایتخت نیز تصاویر دیگری تختهای مستقر در پارکینگ یک بیمارستان را به‌خاطر اشباع اتاقهای بیمارستان نشان می‌دهد.

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر روز، چهارشنبه ۲۷ اسفند اعلام کرد شمار جانباختگان فاجعه کرونا در ۱۹۶شهر در۳۱استان از ۶۴۰۰تن بیشتر شده است. شمار قربانیان در قم به ۷۹۰، در تهران به ۸۰۰،در گیلان به ۷۶۳، در اصفهان به ۶۲۰، در خراسان به۵۸۱، در مازندران به ۵۳۰، در گلستان به ۳۹۳، در خوزستان به ۲۰۷ و در همدان به ۲۰۴نفر رسیده که باید به سایر استانها افزوده شود.

فاکتها و گزارشهای شهر قم حاکی از سیر صعودی آمار قربانیان است و برخلاف تبلیغات رژیم شیب نزولی ندارد. سردخانه‌ها و غسالخانه‌ها با تراکم مواجه هستند و مردم علناً به خامنه‌ای به‌عنوان مسبب این بحران دشنام می‌دهند. بسیاری از آخوندهای حکومتی قم را ترک کرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/564a7072-d7c5-4d9c-a7fb-2bc5370cdb23"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات