728 x 90

مجلس پاسداران ارتجاع در لباس تروریستی، با نمایشهای مسخره و تصویب لوایح پوشالی

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

مجلس آخوندی با پوشیدن لباس پاسداری از نظام ولایت فقیه، و فارغ از درد و رنج مردم مناطق سیل‌زده، تمام جلسه روز سه‌شنبه خود را به برپایی نمایشهای مشمئزکننده و تصویب لوایح پوشالی در واکنش به لیست‌گذاری سپاه پاسداران خامنه‌ای اختصاص داد.

 

پاسدار علی لاریجانی در جلسه مجلس رژیم شکست برجام و تأثیر تحریم‌ها را منکر شد و گفت: می‌دانیم که چرا (سپاه پاسداران را در لیست بردند) تصور می‌کردید با خروج از توافق هسته‌یی می‌توانید به نظام ضربه بزنید و تصور می‌کردید در سال گذشته می‌توانید فروش نفت ایران را به صفر برسانید، اما موفق نشدید.

باندهای ورشکسته دیکتاتوری تروریستی آخوندها که از این پیش‌تر در آویختن به دامان از ما بهتران و خرج هزینه‌های کلان برای بمباران مجاهدین توسط آمریکا و انگلیس در جریان حمله به عراق گلو پاره می‌کردند، حالا در بن‌بست مماشات و شکست برجام و پایان ماجرای اصلاح طلب- اصول گرا، « همه با هم »، برای بلوفها و دعاوی مسخره علیه آمریکا از یکدیگر سبقت می‌گرفتند و سرانجام طرح مضحکی را به تصویب رساندند که اجرای آن تنها با دستور خامنه‌ای امکانپذیر است!

آنها در عین‌حال در تنگنای شکست برجام، از دولت آخوند روحانی خواستند تلاش کند با فعالیت‌های دیپلماتیک موقعیت سپاه پاسداران را تثبیت کند. در یکی از مواد مضحک این طرح، آمده است: دولت موظف است با استفاده از ظرفیت‌های حقوقی و سیاسی و دیپلماتیک خود، بهره‌مندی نیروهای آمریکایی از تأسیسات، تجهیزات، منابع مالی و دیگر کمکهای احتمالی کشورهای منطقه را به حداقل ممکن برساند!

 

جلسه مجلس ارتجاع شاهد اظهارات هراس‌آلودی به‌خاطر شوک ناشی از لیست‌گذاری سپاه پاسداران ولایت فقیه بود.

 

 

حضرتی، مجلس ارتجاع ۲۰فروردین ۹۸

... اونچه که آمریکایی‌ها دنبالش هستند این است که بتوانند بین ملت با دولت بین اقشار مختلف فاصله ایجاد بکنند و شکاف ایجاد بکنند قصد جانمان را قصد بهم زدن مملکت‌مان را دارد می‌خواهد انقلاب اسلامی را نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد

 

آخوند سالک، مجلس ارتجاع ۲۰فروردین ۹۸

من یک عضو کوچکی از سپاه بودم که سالیانی در بخشهای مختلف سپاه و بسیج خدمت کردم هشت سال در جبهه بودم در مسائل مختلف حضور داشتم...

... باید بگویم آمریکا اگر اعلام کرد سپاه تروریست هست باید بداند که آمریکا اعلام جنگ غیررسمی با جمهوری اسلامی ایران کرده و این مسأله مسأله شوخی نیست.

 

از سوی دیگر، به‌رغم تهدیدهای پوشالی و مسخره حکومت آخوندی، روزنامه رسمی دولت آخوند روحانی اعتراف کرد که رژیم قادر به اقدام مؤثری نیست. روزنامه رسمی دولت آخوندی نوشت: نظام در واقع امر، به‌لحاظ حقوقی و اجرایی نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد. و نباید امیدوار بود که کشورهای اروپایی به مخالفت با چنین اقدامی برخیزند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f7e070f-f19b-4971-87d5-0b9f84c97de7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات