728 x 90

مجلس ارتجاع پرونده تخلف روحانی را به قضاییه رژیم ارجاع داد

مجلس ارتجاع ۱۸خرداد
مجلس ارتجاع ۱۸خرداد

در ادامهٔ شدت‌گیری بحران درونی رژیم و اوج‌گیری جنگ گرگها، روز سه‌شنبه ۱۸خرداد، مجلس ارتجاع با ۱۸۲ رأی موافق روحانی را ناقض اصل ۷۷ و ۱۲۵قانون اساسی ارتجاع دانست و پرونده تخلف روحانی را برای رسیدگی خارج از نوبت به قوه قضاییه ارجاع داد. در این شکایت رئیس‌جمهور ارتجاع به نقض دو اصل قانون اساسی رژیم متهم شده است.

مجلس رژیم ۱۸خرداد ۱۴۰۰:

عضو هیأت‌رئیسه مجلس: در خصوص موارد اعلامی نقض قانون اصول هفتاد و هفتم و ۱۲۵ قانون اساسی در موضوع سند ۲۰۳۰ که از سخنگوی محترم کمیسیون قضایی و حقوقی برادر عزیز مان آقای دلخوش دعوت می‌کنیم که گزارش خودشان را ارائه بدهند

کاظم دلخوش:

دولت یازدهم (ترانزیشن) بدون این‌که سند ۲۰۳۰ را جهت بررسی و تصمیم‌گیری به مجلس شورای اسلامی ارسال کند، سند مذکور را امضاء نموده است و تعهداتی را در جوامع بین‌المللی متوجه جمهوری اسلامی ایران کرده است. و پس از تذکر و مخالفت مقام معظم رهبری، ظاهراً در هیأت دولت مصوبه‌یی مبنی بر لغو اجرای سند ۲۰۳۰ تصویب شده است (ترانزیشن). با توجه به مفاد اصل یکصدو سی و چهارم قانون اساسی و مطالب فوق‌الذکر نقض اصول هفتاد و هفتم (۷۷) و یکصد و بیست و پنجم (۱۲۵) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران متوجه شخص آقای حسن روحانی رئیس‌جمهور دولتهای یازدهم و دوازدهم است.

 

آخوند سلیمی با حمله به آخوند روحانی گفت: با بورس جیب مردم را خالی کردید، شاخص فلاکت در دولت شما بدترین وضعیت را طی ۶۵سال گذشته رقم زد، سفرهٔ مردم را چند میلیمتر کردید! خودت در قرنطینهٔ خانگی هستی و دم از جمهور می‌زنی! این‌که برای مردم اشک بریزی خنده‌دارترین فکاهی تاریخ است.

مردم را در صف مرغ و روغن نگه می‌دارند و می‌گویند امسال دیگر افزایش قیمت نخواهیم داشت، اما تنها در ۲ماه گذشته ۳۵درصد شکر، ۲۰درصد سیمان، ۱۴درصد قیمت خودرو و گرانی‌های دیگر داشته‌ایم.

 

امیرآبادی، عضو مجلس ارتجاع با التماس از مردم خواست با صندوقهای رأی قهر نکنند. وی گفت: مردم، شما مشکلات زیادی داشته‌اید، اما قهر کردن با صندوق رأی مشکلات شما را حل نخواهد کرد، باید پای صندوق‌های رأی بیایید!

امروز برخی کاندیداها با ایجاد دوقطبی‌های کاذب از پاسخ به‌عملکرد خود فرار می‌کند. امروز مشکل مردم معیشت است که در برنامهٔ شما هیچ جایی ندارد. شما با مردم چه کردید؟ چه بلایی سر این مردم آوردید؟ رانت‌های ۴۲۰۰تومانی کجا رفت؟ نقش بانک مرکزی و معاون اول رئیس‌جمهور در این رانتها چه بوده؟

پس از ۴۰سال مجبور شدیم قرارگاه مرغ و تخم‌مرغ راه بیاندازیم! بانکها مردم را غارت کرده‌اند، مردم را بیکار کرده‌اند! اجازه ندهید دولت سوم روحانی باز به نظام آسیب بزند.

جمیری، عضو مجلس ارتجاع گفت: امروز جریان غرب‌گرا نظام را عامل مشکلات مردم معرفی می‌کند تا آنها را از آمدن پای صندوق رأی باز بدارد. هوشیار باشیم در پایان خرداد شاهد تشکیل دولت سوم بی‌تدبیری نباشیم.

در بسیاری از روستاها و شهرهای بوشهر مردم هر ۱۰روز یکبار به آب آشامیدنی دسترسی دارند، در گرمای ۴۵درجه مسئولان تصمیم می‌گیرند پیاپی برق را قطع کنند

گودرزی، عضو مجلس ارتجاع گفت: دشمن تمام تلاش خود را کرده که نشان دهد نظام در بن‌بست است؛ با شورشهای خیابانی، تحریم و فشار...

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02494bf4-a2de-4e34-b49c-8e429885f714"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات