728 x 90

مجلس ارتجاع در مرداب بحرانها، ترس از نارضایتی مردم، وحشت در پی کیفر امام جمعه خامنه‌ای در کازرون

ترس رژیم از خشم و نارضایتی مردم  ـ عکس از آرشیو
ترس رژیم از خشم و نارضایتی مردم ـ عکس از آرشیو

مجلس ارتجاع، روز دوشنبه بار دیگر شاهد وحشت رژیم از نارضایتی و خشم مردم، و جنگ گرگها در مرداب بحرانها بود:

کرم پور، مجلس ارتجاع ۲۰خرداد ۹۸:

آقای رئیس‌جمهور هجوم ملخ ها به استان فارس و شهرستانهای فراشبند و قیر و کارزین و فیروزآباد تبدیل به سونامی ملخ شده و زندگی مردم و کشاورزان و باغداران را تهدید به نابودی می‌نماید.... ۱۴میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰تومانی به کالاهای اساسی اختصاص داده اید تفاوت آن با ارز نیما حدود بیش از ۵۰هزار میلیارد تومان می‌باشد این مبلغ به چه کسانی پرداخت می‌شود؟ برای چه کالاهایی اختصاص می‌یابد؟

 

صباغیان مجلس ارتجاع ۲۰خرداد ۹۸:

گرانی است تورم است و افزایش قیمت ها به شکل افسارگسیخته وجود دارد قیمت ماشین می‌بینیم چند برابر شده قیمت زمین در سال گذشته با امسال خیلی فرق کرده بعضی از مستاجرها می‌گویند ما سال گذشته می‌توانستیم مثلاً با ۵میلیون یک متر یا منزلی را متری بخرند امروز می‌گویند حتی با اون پول نمی‌توانیم اجاره کنیم واقعاً مردم در سختی هستند حالا قیمت بلیط هواپیما را می‌بینیم امروز ۷۶۰تومان است همان روز می‌گویند ... احساس میشه هیچ نظارتی بر قیمتها نیست. مردم دارند اذیت می‌شوند تحت فشار هستند هر چه ما می‌گیم هیچ تاثیری نداره

 

آخوند مجتبی ذوالنوری مجلس ارتجاع ۲۰خرداد ۹۸

آقای رئیس‌جمهور یک روز شما می‌دانید زندگی ابعاد مختلفی داره یک موردش خورد و خوراک است من خواهش می‌کنم از شما به مردم اعلام کنید شفاف کنید یک ماه مثل مردم توی خورد و خوراک زندگی کنید اگر توانستید یک ماه دوام بیاوری، مشکلات کشور راه‌حل داره گردن بی‌اختیاری نگذارید در طول تاریخ انقلاب گسترده‌ترین اختیارات را شما داشتید چرا فرافکنی می‌کنید؟ آقای رئیس‌جمهور پای ناکارآمدی نظام و انقلاب نگذارید، چرا فرافکنی می‌کنید و ذهن مردم را به جای دیگری انتقال می‌دهید؟

 

مجلس آخوندی همچنین به صحنه برملا شدن ترس و وحشت رژیم به‌دنبال کیفر آخوند خرسند از سرکردگان مؤتلفه و امام جمعه خامنه‌ای در کازرون تبدیل شد:

رضا زاده مجلس ارتجاع ۲۰خرداد ۹۸

این فاجعه زنگ خطری بود برای توجه بیشتر مسئولان کشوری و نیروهای امنیتی و انتظامی که بیشتر مواظب وضعیت امنیتی کشور اعم از امنیت اقتصادی و معیشتی مردم و شخصیتی افراد و شهروندان بوده و اقدامات افراد مشکوک در همه زمینه‌ها را قبل از هر اقدام خطرناکی که غیرقابل جبران می‌باشد رصد کرده و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f10eaacd-2c1a-4b9d-bd85-4957dfec6159"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات