728 x 90

مجلس ارتجاع؛ تصویب کلیات طرح مسدودسازی اینترنت موسوم به صیانت

محدود کردن و فیلتر اینترنت
محدود کردن و فیلتر اینترنت

کمیسیون ویژه مجلس ارتجاع برای مسدودسازی فضای مجازی در مجلس ارتجاع کلیات طرح موسوم به صیانت، را با ۱۸ رأی موافق به تصویب رساند.

خبرگزاری حکومتی ایسنا روز سوم اسفند نوشت: کوچی، در این جلسه گفت: عده‌یی برای موافقت با این طرح با من تماس می‌گیرند و مرا تهدید می‌کنند. آیا این طرح در راستای ساماندهی فضای مجازی است؟

در همین حال، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت رئیسی جلاد در توجیه شیادانه علت کاهش شدید سرعت اینترنت گفت: کندی سرعت اینترنت خانگی و همراه، به‌دلیل پیک کرونا و افزایش برگزاری آنلاین جلسات مدارس و دانشگاههاست.

با تشدید اعتراضات نسبت به کندی اینترنت، رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس ارتجاع طی نامه‌یی خطاب به زارع وزیر ارتباطات رژیم نسبت به این وضعیت اعتراض کرد.

وی نوشت: در مدت کوتاه پس از استقرار تیم جدید مدیریتی در وزارت ارتباطات نه تنها حرکت به‌سمت اهداف تعیین شده شدت نگرفته، بلکه در عمل این موضوع منجر به نارضایتی گسترده در میان مردم و کسب‌وکارها شده است.

ربیعی، سخنگوی دولت آخوند روحانی، با ابراز وحشت از پیآمد طرح مسدودسازی اینترنت هشدار داد: یک چنین سیاست‌های ناپایداری، محکوم به شکست خواهد بود، سرعت تحولات به‌نحوی است که در کوتاه‌مدت به هر گونه محدودسازی پیشی خواهد گرفت. (روزنامه حکومتی اعتماد سوم اسفند)

روزنامه حکومتی همدلی سوم اسفند نوشت: کندی اینترنت صدای همه را درآورده است. موضوعی که تا به امروز هیچ‌کس مسئولیتش را برعهده نگرفته است... وزیر ارتباطات نیز جواب واضحی برای کند شدن اینترنت ندارد

روزنامه حکومتی همدلی هشدار داد: حساسیت افکار عمومی نسبت به مسأله اینترنت باعث شده که نوع نگاه منفی به مجلس یازدهم و دولت رئیسی به بیشترین میزان خود برسد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1af7ab5b-7ef1-45d2-8832-1af68759978d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات