728 x 90

مجلس ارتجاع بار دیگر طرح بررسی مخفیانه محدودیت استفاده از اینترنت را تأیید کرد

طرح محدود کردن اینترنت
طرح محدود کردن اینترنت

مجلس ارتجاع در یک جلسه پرتنش، بار دیگر طرح بررسی مخفیانه محدودیت استفاده از اینترنت را تأیید، و طرح لغو مصوبه قبلی را رد کرد.

طرح محدودیت استفاده از اینترنت که خامنه‌ای آن را برای مقابله با قیام کارسازی کرده، به‌دلیل پیامدهایی که برای رژیم به‌دنبال دارد، از سوی باندهای مختلف حکومتی با ترس و وحشت و مخالفت روبه‌رو شده و در وحوش باند غالب و مجلس انقباضی ارتجاع نیز تنش و بحران ایجاد کرده است. به‌نحوی که بعد از تصویب راه‌کار مخفیانه، عده‌یی از اعضای مجلس رژیم خواستار باز بینی شدند و برای این کار زمینه‌سازی و لشکرکشی کردند، ولی به‌نحو مسخره‌یی مجدداً همان راه‌کار مخفیانه تأیید شد که حاکی از دیکته کردن آن به مجلس فرمایشی و نمایشی است.

شمه‌ای از جنگ‌وجدال در مجلس آخوندی که وضعیت بحرانزده رژیم را نشان می‌دهد:

درخشان، مجلس ارتجاع ۱۹مرداد ۱۴۰۰

کشور ما در شرایط بسیار بسیار سختی قرار دارد همین دیروز ۵۸۸نفر به‌خاطر بیماری منحوس کرونا جان خود را از دست دادند یک رکورد بی‌سابقه بوده این ما در کشور همچین موضوعات پراهمیتی داریم که به آنان نمی‌پردازیم درست است موضوع فضای مجازی بسیار بسیار پر اهمیت است شرایط را و موقعیت را هم بایستی در نظر بگیریم.

جهت جلوگیری از تمامی سوء‌استفاده‌ها و جلوگیری از تمامی نگرانی‌های ملت بزرگ ایران در فرصتی مناسب در شرایطی بهتر و در زمانی که فضای کشور آرام‌تر بشود این موضوع را بررسی بنماییم.

تمنا می‌کنم که اولویت ما امروز حداقل فضای مجازی نباشد.

تقی‌پور، مجلس ارتجاع ۱۹مرداد ۱۴۰۰:

عزیزان تعطیلی این طرح یعنی حمایت از کسانی که طی ۸سال خیانت در فضای مجازی هشت سال در فضای مجازی خیانت شد کشور را بدون قید و شرط در اختیار دشمنان ملت ایران قرار دادند امروز فضای مجازی کشور اشغال شده است مواظب باشیم عملیات روانی دشمن تصمیم درست شما را عوض نکند!

عزیزان امروز در این فضای عملیات روانی و عملیات شناختی دشمن مواظب باشیم که این تصمیم عوض نشود! امروز داریم راجع به جو صحبت می‌کنیم و این‌که جو علیه این طرح که عرض کردم از کجا شروع شده متأسفانه بعضی از دوستان داخلی کمک کردند ولی اصل موضوع از جای دیگر دارد هدایت می‌شود امروز مجلس در معرض یک امتحان بزرگ هست و این‌که این پیام این نشانه از مجلس انقلابی به بیرون منتشر بشود که به‌دلیل جو سازیهای دشمن امروز مجلس از تصمیم انقلابی ۱۲روز پیش خودشون منصرف شد این نشانه خوبی برای مجلس انقلابی نیست!

توانگر، مجلس ارتجاع ۱۹مرداد ۱۴۰۰:

این طرح حتی در این زمینه نیز از ظرافت لازم برخوردار نبوده و در مواردی تشدید کننده تحریم‌ها و محدودیت هاست مردم نسبت به هر تصمیمی که ثبات دسترسی به فضای مجازی را محدود یا تهدید کند حسی توأم با ترس خشم و انزجار دارند در این شرایط ناگوار به جای بهبود و مرهم نهادن باید به‌دنبال تشدید نگرانی و ایجاد دردسرهای تازه برای مردم باشیم؟

بعضی از مواد طرح چنان خام و مخرب است که تصویب و اجرای آن به تنهایی برای اختلال سازوکارهای حاکم بر فضای مجازی کشور کافی ست...

قانعی، مجلس ارتجاع ۱۹مرداد ۱۴۰۰:

اجرای حتی کوتاه مدت چنین طرحی آثار زیانبار و ماندگاری و در عمل نقض غرض است مجلس انقلابی که با شعار شفافیت آرا از مردم رأی گرفته است نمی‌بایست بررسی چنین طرح مهمی را به تاریک‌خانه بفرستد و یک کمیسیون، کجاست شفافیت؟ شما را به خدا یک بار طرح را بخوانید دوستان من ... ماده ۳۳ ماده ۳۳

اجازه صحبت بدهید چشم چشم اگه اجازه صحبت بدهید اگر اجازه صحبت بدهید

قالیباف: دوستان نظم را اجازه بدهید نظم جلسه بفرمایید آقای توانگر بفرمایید

مجلس ارتجاع ۱۹مرداد ۱۴۰۰

بله آقای رئیس می‌توانید به رأی بگذاریم بررسی تقاضای عده‌یی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد لغو رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسانهای اجتماعی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی همکاران در رأی‌گیری شرکت بفرمایند

قالیباف: حاضرین ۲۶۳نفر به رأی گذاشته میشه

مصری: بله دو نفر هنوز شرکت نکردند

قالیباف: پایان رأی‌گیری تصویب نشد

تعداد حاضرین ۲۶۲/ موافق ۱۳۰/ مخالف ۱۲۱

(خبرگزاری حکومتی دانشجو ۱۹مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b2f3c510-9218-4105-9e42-5f7b74af8111"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات