728 x 90

مجلس آخوندی متشنج شد؛ آقای رئیس‌جمهور روزه سکوت بگیرید و حرف نزنید

مجلس آخوندی
مجلس آخوندی

مجلس ارتجاع در جلسه روز یکشنبه ۶مهرماه خود بر سر بحران اقتصادی و معیشتی و در هراس از فوران اعتراضات مردمی متشنج شد. مهره‌های باند غالب رژیم تلاش کردند اوضاع بحرانی اقتصادی و معیشتی را به گردن باند رقیب بیندازند و رئیس‌جمهور ارتجاع را به‌خاطر این‌که به آنها گفته بود آدرس اشتباه ندهید، به باد حمله گرفتند .

اردشیر مطهری: نمایندگان محترم مجلس امروز در شرایطی هستیم که وقتی برای تعارف کردن نداریم پس حرف آخر را همین اول می‌زنم آدرس مشکلات کشور کاخ‌سفید نیست بلکه خیابان پاستور و دفتر کار کسانی هست که ۷سال کشور را معطل مذاکره با کاخ‌سفید کرده‌اند.

امروز با گذشت حدود ۴ماه از آغاز فعالیت مجلس یازدهم همه ما مشکلات را می‌دانیم و دیگر بیان کردن مشکلات برای مردم خسته‌کننده شده است.

چرا هر روز ثروتمندان ثروتمندتر و فقرا فقیرتر می‌شوند؟ به‌نظر می‌رسد پذیرش نسخه‌های بانک جهانی توسط دولتمردان ایرانی به‌رغم هشدارهای حضرت آقا سبب شده است که وضع اقتصادی ایران هر سال بدتر شود.

امروز دیگر همه ما به‌خوبی می‌دانیم که ریشه مشکلات کشور نه خارجی است و نه ربطی به اختیارات رئیس‌جمهور دارد چرا که دولت فعلی در بالاترین سطح با هر کشوری که خواست مذاکره کرد و هر اختیاری که خواست به‌دست آورد ولی امروز وضع اقتصادمان از همیشه بدتر هست هر روز از یک گوشه کشور یک سلطان جدید سبز می‌شود قوه قضاییه یقه چند نفر را می‌تواند بگیرد؟ چند تا سلطان محاکمه کند سلطان قیر، سلطان دلار، سکه خودرو لابد چند وقت دیگر سلطان واکسن

اگر این سیاست‌ها ادامه پیدا کند شما هر سلطانی را بگیرید یک سلطان دیگر جای او را می‌گیرد چون سیاست‌های ما سلطان‌ساز هست.

در پایان یک خواهش از دولت دارم ما به‌خاطر مصالح عالی نظام و صرفاً فرمایشات ولی امر مسلمین حضرت آقا مراعات شما را می‌کنیم اما شما هم لطفاً مراعات مردم را بکنید و در این سال آخری لااقل روزه سکوت بگیرید آقای رئیس‌جمهور و حرف نزنید چون هر بار که حرف می‌زنید هم مردم را عصبانی‌تر می‌کنید هم بازار را هم می‌ریزید.

احسان ارکانی: تیم اقتصادی دولت فشل و ناهماهنگ هست بازار خودرو به امان خدا رها شده مردم را به بورس دعوت می‌کنند و بعد از حضور میلیون‌ها نفر ناگهان مردم مظلوم را رها می‌کنند و هیچ‌کس پاسخگو نیست دلار با ۳هزار تومان تحویل این دولت شد و امروز ۳۰هزار تومان شد، مسکن رویایی دست‌نیافتنی شده حتی همان مسکن مهر.

آقای روحانی آقای قالیباف مردم مچاله شدند مردم گلایه دارند بشنوید صدای گلایه‌های این ملت را [با فریاد]

آقای روحانی که مدت‌هاست قرنطینه هستند آقای قالیباف حداقل شما با دولت و نابسامانی‌هایش مماشات نکنید.

کشاورزان مظلوم بابت آب چاه عمیق به بهانه مدیریت مصرف به نابودی رفتند.

اختلاف اداره املاک آستان قدس با اهالی روستای حسین آباد جنگل نیشابور ۴۰۰خانوار این روستا را به ۱۷۰ تا کاهش داده [تذکر اتمام وقت] چه کسی پاسخگوست؟ حدود ۵۰۰نفر از مردم حوزه انتخابیه بر اثر کرونا فوت کردند و وزارت بهداشت می‌گوید یک میلیارد دلار صندوق توسعه ملی به ما نرسیده امروز نفتی که دولت در فروش آن ناتوان هستند می‌خواهد به مردم بفروشد در حالی که در روستاهای ما سهمیه نفت و گازوییل اهالی و ماشین‌آلات کشاورزان را قطع کردند امروز تنها ابزار مجلس همین سؤال و استیضاح است که آنها دارد کند می‌شود.

علیزاده: کرونا در دامغان از حالت قرمز هم عبور کرده و به وضعیت سرخ رسیده است.

وزیر محترم تا کی باید ویروس بی‌رحم کرونا از مردم این شهرستان قربانی بگیرد؟ تنها بیمارستان شهر محل رجوع بستری و درمان کلیه بیماران اعم از عادی قلبی زایمان کودکان سالک کرونا و غیره می‌باشد این امر آن مرکز را به محل خطر برای گسترش و شیوع بیماری کرونا تبدیل کرده است.

جناب آقای نمکی متأسفانه تنها متخصص عفونی تمام‌وقت بیمارستان ولایت دامغان که تنها بیمارستان شهر می‌باشد خود به کرونا مبتلا شده است و در حال حاضر یک پزشک دیگر که ماهانه فقط ۱۵روز در دامغان حضور دارد مردم از ترس کرونا برای درمان سایر بیماریهایشان جرأت نمی‌کنند پا به بیمارستان ولایت بگذارند.

مرتضی محمودوند: امروز می‌گویند بودجه نیست چرا عزیزان فقط برای مردم نجیب مردم عزیز مردم بزرگ که امروز در تنگنا قرار گرفتند بودجه نیست؟ میلیاردها دلار میلیاردها دلار پول ملت ایران را به بهانه ارز ۴۲۰۰ فرستادید رفت کشورهای اجنبی این پول کجا رفت؟ این پول کجاست؟

علی موسوی: امروز وضعیت بازار ما خیلی آشفته است آقای دکتر نیکزاد واقعیت این است که گرانی دارد طغیان می‌کند مردم و دهک‌های پایین جامعه زیر این بار گرانی‌ها واقعاً له شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a50b897-2e47-4e65-9e70-2a7f21cd0d4a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات