728 x 90

مجلس آخوندی و ترس از خشم و اعتراض مردم به‌ستوه آمده از گرانی‌ها

مجلس آخوندی
مجلس آخوندی

روز چهارشنبه ۱۰دی، مجلس ارتجاع شاهد جنگ و درگیریهای باندی و بحران درونی رژیم بر سر نمایش انتخاباتی بود. هم‌چنین هراس رژیم از خشم و اعتراض مردم به ستوه آمده از گرانی‌ها و وضعیت وخیم معیشتی در سخنان نمایندگان مجلس ارتجاع موج می‌زد.

فلاحی: «اگر امروز غفلت کنیم با توطئه‌هایی که امروز دارند و دوگانگی‌هایی که همیشه در آستانه انتخابات راه می‌اندازند دوگانه مذاکره یا معیشت، جنگ یا معیشت، هسته‌یی یا معیشت، آمریکا یا معیشت، فتنه‌هایی بوده که همیشه دنبال کردند و اگر مردم را آگاه نکنیم همین دوگانگی‌ها ممکن است دوباره فتنه‌هایی را به‌دنبال داشته باشد.

من سؤالم از این است کسانی که امروز هم دم از مذاکره می‌زنند، آنانی که حل مشکلات اقتصادی امروز کشور را به مسأله مذاکره و تسلیم در برابر آمریکا قلمداد می‌کنند، آنانی که امروز کالاهای اساسی مردم را در بنادر دپو می‌کنند و منتظر انتخابات آمریکا می‌مانند تا با آمدن جو بایدن بتوانند مشکلات اقتصادی را حل کنند».

کریمی: «جناب آقای روحانی! در شرایطی که همه ملت ایران اعم از کسانی که به شما رأی دادند و از رأی خود پشیمانند و آنها که رأی نداده‌اند، برای اتمام دوره ریاست‌جمهوری شما لحظه شماری می‌کنند و نمایندگان مردم در مجلس هم با توجه به مصالح کلی کشور، دولت شما را به‌مثابه خار در چشم و استخوان در گلو تحمل می‌کنند، لااقل هر از چندی با طرح سخنان تفرقه‌انگیز و تنش آفرین با اعصاب و روان مردم بازی نکنید.

شما که جسارت چند دقیقه حضور در بین جمعی از مردم ندارید چگونه به خود اجازه می‌دهید مسائلی هم‌چون پیشنهاد برگزاری رفراندوم را مطرح کنید؟!».

شاکری: «آقای روحانی منطقی نیست لایحه بودجه‌یی بدهید که بوی نفت می‌دهد و اقتصاددانان و بودجه شناسان از بی‌مبنایی آن حیرت‌زده شدند و مجلس مجبور شده آن را شخم بزند، شما نمی‌توانید با این بودجه بادکنکی سرزمین سوخته و آینده فروخته شده را تحویل دولت بعدی دهید». (خبرگزاری مجلس آخوندی ۱۰دی۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/10a36e95-94c3-4a54-8fa0-1732d203381c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات