728 x 90

مجاهدین و نقش آنها در قیامهای سراسری، عامل ترس رژیم ایران

قیام ۸۸ - عکس از آرشیو
قیام ۸۸ - عکس از آرشیو

تلویزیون رژیم آخوندی در برنامه‌یی به‌ مناسبت سالگرد قیام عاشورای ۸۸ لرزه سرنگونی رژیم ولایت فقیه را به نمایش گذاشت و گفت:

تلویزیون حکومتی۱۸دی۹۷:

عاشورای سال ۸۸ ششم دیماه از راه رسید. نیروهای مذهبی از ساعتهای اولیه صبح در حسینیه‌ها مشغول عزاداری بودند. صبح عاشورا شورشیان در خیابان آزادی جمع شدند تا به سمت خیابان انقلاب میدان ولیعصر و چهارراه کالج بروند.

شعار این افراد عموماًً علیه اصل ولایت فقیه بود.

شعار مردم: تجاوز جنایت مرگ بر این ولایت

کم کم حمله به افرادی که ظاهر مذهبی داشتند شدت گرفت.

شورشیها گروهی از پلیس‌ها را محاصره کرده و تجهیزات آن را گرفتند و کتک شان زدند.

صبح عاشورا شورشیها با چنان خشونتی عمل کرده بودند که همه غافلگیر شدند، برخی البته امیدوار شدند که کار جمهوری اسلامی یکسره خواهد شد.

آن روز شدت خشونت ها آن‌قدر بالا بود که پلیس غافلگیر شد بجز باتونها کلاه خود و بی‌سیم و خودروهای آنان نیز توسط اغتشاشگران تصرف شد. شانسی که پلیس آورد این بود که در آشوبهای بعد از انتخابات اجازه حمل سلاح گرم نداشتند و گرنه اگر سلاح به دست شورشیان می‌افتاد معلوم نبود چه اتفاقاتی پیش بیاید.

زیر پل حافظ عده‌یی موفق شدند ساختمان بسیج وزارت نفت را آتش بزنند.

شورشیان در شهر تا ساعتهای ظهر جولان می‌دادند.

مریم رجوی: عاشورا و حماسه کربلا برای مقاومت ما از روز اول الگوی مقاومت به هر قیمت بوده است.

ادامه گزارش: روز بعد هفتم دیماه البته مریم رجوی در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت که سازمان تحت‌ امرش در آشوب‌های تهران نقش فعالی داشته است.

 

علی لاریجانی: با اقدامی که در روز عاشورا انجام دادید عملاً جنگ با خدا و ولی خدا را آغاز نمودید حال به‌خوبی عیان نمودید که مسأله انتخابات بهانه بود.

کواکبیان:‌ اصلیترین اندیشه حضرت امام به‌نظر من اصل ولایت فقیه هست ما گفتیم اینها که می‌آیند به جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه توهین می‌کنند اینها که وفادار به نظام نیستند.

 

 

پاسدار سعید قاسمی از سرکردگان لباس شخصیهای خامنه‌ای نسبت به خطر مجاهدین و نفوذ آنها هشدار داد.

وی طی جلسه‌یی در ماهشهر در جمع پاسداران و بسیجیها گفت:

خیلی وقت است ما از این اتوبوس آمدیم پایین به تو دارم میگم آقای ظریف که می‌گی که همه ما توی یک کشتی هستیم کشتی را سوراخ نکنند شماها با خیانت تون خیلی وقت پیش از اینها کشتی را سوراخ کردید اتفاقاً چون انگلیسی بلد هستی یک ضرب‌المثل دارند انگلیسیها میگند که هر وقت موش خرما را روی کف عرشه دیدی بفهم که این دلیل بر این است که انبار کشتی سوراخ شده است و ما از موشها و درنده‌های کف این عرشه امروزه بسیار خوب فهمیدیم که خیلی وقت پیش از اینها توسط شماها و دارو دسته تون سوراخ شده کف این کشتی.

 که قبلاً راجع بهش سخنرانی کردم، حاج قاسم سید حسن نصرالله حفظ الله می‌گویند رفتیم پیش حضرت آقا گفتیم آقا کار تمام شده است می‌خواهیم برگردیم آقا جان فرمودند که بایستید...رکب نخوریم بعداً توی بین خواسته‌های برحق مون همین امشب که داریم صحبت می‌کنیم نیروی مسعود رجوی تویمان نشسته است، ناراحت نشوید یک دفعه جسارت به جنابعالی نشه وظیفه‌اش را داره انجام میده این نوار هنوز دست بچه‌های حزب‌الله تهران نرسیده امشب رفته دست مریم رجوی است و داره تحلیل می‌کنه که داستان چیه. چیه اینهمه جمعیت ماهشهر بارک الله اینهمه انقلابی این دیوانه چی داره میگه برایشون؟

ای جماعت نه اگر بیش کمی عار کنید

کی شما روزه گرفتید که افطار کنید

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a647e19f-00c2-48e3-a730-d7dde90c1369"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات