728 x 90

مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از ۷میلیون نفر گذشت

کرونا در جهان
کرونا در جهان

بر اساس گزارش منابع مانیتورکننده بین‌المللی که در سایت دانشگاه هاپکینز روز دوشنبه ۱۹ خردادماه منتشر شد آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ۱۸۸کشور و منطقه جهان از هفت میلیون نفر، گذشت. از این تعداد نزدیک به سه و نیم میلیون نفر بهبود یافته و بیش از ۴۰۰هزار نفر جان باخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز دولت لهستان اعلام کرد برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ۱۲ معدن زغال‌سنگ را به‌مدت سه هفته تعطیل می‌کند. این اقدام به‌دلیل شیوع کرونا در بین کارگران معدن اتخاذ شده است. ۲۰درصد مبتلایان لهستان را کارگران زغال‌سنگ تشکیل می‌دهند. کارکنان معدن حقوق کامل خود را طی تعطیلی معادن دریافت خواهند کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس به‌دنبال کاهش مقررات حفظ فاصله فیزیکی کره جنوبی شاهد افزایش مجدد ابتلا به ویروس کروناست. طی روزهای آخر هفته بیش از ۱۰۰مورد جدید از ابتلا عمدتاً در رابطه با تجمعات مذهبی، مراکز لجستیکی و کلوبهای شبانه در سئول گزارش‌شده است.

کره جنوبی از نخستین کشورهایی بود که با ویروس کرونا مواجه شد ولی با اقدامات سریع و پرهزینه در مقابله با آن موفق بوده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه دولت فیلیپین روز دوشنبه ۱۹خردادماه اعلام کرد تا قبل از تولید و مهیا شدن واکسن ضد ویروس کرونا به دهها میلیون دانش‌آموز و دانشجوی این کشور اجازه برگشت سر کلاسها را نخواهد داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ca62f489-d88f-4151-a7b4-6163b8cdf252"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات