728 x 90

مبانی قدرت فاشیزم دینی!؟ (۲)

در تشریح پایه‌های قدرت رژیم به ۲عامل سرکوب و صدور ترور و جنگ‌افروزی رسیدیم و دیدم چگونه سیاست مماشات در خدمت این ۲عامل به رژیم آخوندی ـ علیه منافع مردم ایران ـ امداد رساند.

: رژیم آخوندی با شیطان‌سازی و آویختن به ریسمان پوسیدهٔ مماشات تلاش می‌کند ضمن ادامه سرکوب و شکنجه و تشدید تروریسم مانند حمله به نفتکشها و جنگ‌افروزی در منطقه، پیام قدرت دهد تا هم ضعف و ناتوانی‌اش در برابر خشم و نفرت عمومی را بپوشاند و هم با دمیدن در پیکر مماشات مانع از تشکیل جبهه‌ای جهانی علیه استبداد دینی شود.

خانم مریم رجوی در در گردهمایی بین‌المللی «رژیم ولایت‌فقیه منبع جنگ و بی‌ثباتی در منطقه» گفت:

«قدرت آخوندها در داخل ایران، اعدام و شکنجه و سرکوب مردم بی‌دفاع است و در خارج ایران از آن‌جایی است که کسی در مقابل‌ جنگ‌افروزی و تروریسم آن‌ها‌ نایستاده است. این سیاستی است که گرد و خاک‌ها و هیاهوی جنگ‌طلبانه آخوندها را به‌حساب قدرت آنها گذاشته است. سیاستی است که به شیطان‌سازی و دروغ‌پراکنی علیه مجاهدین و مقاومت ایران میدان داده است، با این هدف که از شکل‌گیری جبهه‌ای علیه فاشیسم دینی با محوریت این مقاومت جلوگیری کند».

بله! دود و دم و هیاهوی جنگ، نه نشانهٔ قدرت که علامت ضعف مفرط در برابر مقاومت و نگرانی از پایانی برفرجام نظام به دست مردم و جوانان قهرمان در کانون‌های شورشی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/00f9c26e-38d3-4bba-b598-3d9d6836bf67"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات