728 x 90

مایکل پریجنت: رژیم ایران در استیصال است و به تاخت و تاز افتاده

مایکل پریجنت
مایکل پریجنت

مایکل پریجنت کارشناس بانک فکری هادسون در مصاحبه با شبکه جهانی بی‌بی سی گفت:‌ رژیم ایران در استیصال است، سوءمدیریت اقتصادی داشته، مردم ایران ضد این رژیم هستند، این رژیم به تاخت و تاز افتاده است.

وی افزود: مردم ایران تحریمها را مؤثر می‌بینند و من هم اینجا می‌گویم مردم ایران تغییر این رژیم را مد نظر دارند.

مایکل پریجنت درباره رایزنی دریایی رژیم ایران گفت: تکنولوژی هم می‌تواند نشان دهد که نیروی دریایی سپاه پاسداران مسئول توقیف این کشتی‌ها در آبهای بین‌المللی است.

هر چه بیشتر اسناد اقدامات رژیم ایران به جامعه بین‌المللی ارائه شوند این رژیم هر چه بیشتر منزوی می‌شود.

 

کارشناس بانک فکری هادسون در رابطه با مماشات برخی دولتها با رژیم ایران گفت: واقعیت این است که خود دیپلماتها هم به شما در خلوت می‌گویند تنها راهی که آنها بتوانند کارشان را خوب پیش ببرند این است که در پشت قضایا یک تهدید نظامی هم باشد.

یعنی به‌محض این‌که گزینه نظامی از روی میز برداشته شود برای دیپلماتها کار، دشوار و دشوارتر می‌شود و برای بازیگران شطرنج رژیم ایران از قبیل ظریف و سایرین کار ساده و ساده‌تر می‌شود تا آنچه از اروپا می‌خواهند را بگیرند.

بنابراین شما مجبورید این رژیم را آنطور که هست ببینید که در استیصال است، سوءمدیریت اقتصادی داشته، مردم ایران ضداین رژیم هستند، خود این رژیم به تاخت و تاز افتاده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9db45553-a1c0-4e52-b0aa-ce81b06a6426"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات