728 x 90

مایک پنس رژیم ایران را کشوری یاغی و اصلی‌ترین کشور حامی تروریسم در جهان دانست

مایک پنس
مایک پنس

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه ۲۶ دیماه ۹۷ طی سخنانی در کنفرانس سفرا و رؤسای نمایندگیهای آمریکا گفت:‌ آمریکا با گله گرگهایی از کشورهای یاغی روبه‌روست. اصلیترین کشور حامی تروریسم جهان است که چنگ انداخته است در خاورمیانه سلطه پیدا کند. طبعاً من درباره رژیم ایران صحبت می‌کنم.

رئیس‌جمهور وعده داد که با رژیم ایران مقابله کند. اکنون رژیم ایران تحت فشار بی‌سابقه‌یی است که روشهایش را عوض کند. بسیاری از شما کمک کرده اید که پیاممان را برسانید. این پیام که توافقنامه فاجعه‌بار هسته‌یی دقیقاً به نفع همان آخوندهایی است که مردم کشورشان را سرکوب می‌کنند.

 

لازم به یادآوری است که مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز ۱۲ آذر ۹۷ در مصاحبه با تلویزیون هیل ارگان رسمی کنگره آمریکا گفت: اعمال مجدد تحریمها علیه رژیم ایران بیشترین مجازاتی است که این رژیم تا به‌حال با آن روبه‌رو بوده است. تحریم‌هایی که مجدداً اعمال می‌شود به‌دنبال تعهدی بود که رئیس‌جمهور داده بود. به کار با متحدان خود در سراسر منطقه ادامه می‌دهیم. ما روشن ساختیم اعمال شرورانه رژیم ایران در سراسر منطقه و جهان دیگر تحمل نخواهد شد.

 

معاون رئیس‌جمهور آمریکا گفت اعمال مجدد تحریمها علیه رژیم ایران بیشترین مجازاتی است که این کشور تا به‌حال با آن روبه‌رو بوده است

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با هیل تلویزیون کنگره گفت،اعمال مجدد آخرین مجموعه تحریم‌هایی که تحت توافق اتمی ایران برداشته شده بود بیشترین تحریمهای تنبیهی است که این کشور تا کنون با آن مواجه بوده است.

او به تلویزیون هیل گفت تحریم‌هایی که مجدداً اعمال می‌شود به‌دنبال قولی بود که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا داده بود.

او ادامه داد «ما همچنین تحریم‌های افزوده‌ای را اعمال کرده‌ایم و زمانی که تمامی این تحریمها به مورد اجرا گذاشته شود، رژیم ایران تحت بیشترین تحریمهای تنبیهی خواهد بود که تا کنون با آن روبه‌رو شده است»‌.

او ابراز امیدواری کرد که با کار با متحدان آمریکا در سراسر منطقه ادامه دهد و افزود برای آنها روشن می‌کنیم که اعمال شرورانه رژیم ایران در سراسر منطقه و جهان دیگر تحمل نخواهد شد.

 

 

بیشتر بخوایند

مایک پنس: حماس و حزب‌الله مهره‌های رژیم ایران و ملاها هستند

رژیم ایران برای خونریزی و هرج و مرج در منطقه ۱۶میلیارد دلار خرج کرده است.

مایک پنس ۹ آذر ۹۷ گفت: «ما تروریسم در سراسر منطقه را تشخیص می‌دهیم، از حماس تا حزب‌الله اما واقعیت آن است که آنها صرفاً گروه‌های نیابتی هستند.. آنها مهره‌های (رژیم) ایران و آیت‌الله هستند که ۱۶میلیارد دلار برای خونریزی و هرج و مرج در منطقه خرج کرده‌اند».

معاون رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین گفت: آمریکا به هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهد رژیم ایران به سلاح هسته‌یی دست بیابد.

آمریکا می‌گوید توافق هسته‌یی نتوانسته مانع فعالیتهای بی‌ثبات کننده رژیم ایران در خاورمیانه شود.

رئیس‌جمهوری آمریکا، حدود شش ماه پیش با اعلام خروج از برجام، دستور داد تحریم‌های هسته‌یی طی دو دوره ۹۰روزه و ۱۸۰روزه بازگردد. کاخ سفید در پی اجرایی شدن فرمان دونالد ترامپ در بیانیه‌یی تأکید کرد این سخت‌ترین تحریم‌هایی است که علیه جمهوری اسلامی اعمال شده است.

 

استراتژی آمریکا برای تغییر رفتار رژیم ایران

وزیر خارجه آمریکا نیز در اول خرداد ماه، با اعلام استراتژی آمریکا در قبال رژیم ایران، ۱۲شرط ایالات متحده برای توافق با این رژیم را برشمرد، فهرست خواسته‌های ایالات متحده از رژیم ایران، که به عبارتی جزئیات تغییر رفتار رژیم ایران است.

برخی از این شروط شامل توقف حمایت از تروریسم و خودداری از اقدامات مخرب در منطقه نظیر حمایت از حزب‌الله لبنان و دخالت در کشورهای منطقه است.

سفیر آمریکا در لندن نیز گفت ایالات متحده و بریتانیا باید برای قطع کمک ایران به تروریستها در کنار هم بایستند.


بررسی نقش رژیم ایران در سوریه در جلسه استماع مجلس نمایندگان آمریکا

هیل: وزارتخارجهٔ آمریکا تهدید حملهٔ نظامی علیه رژیم ایران را مطرح کرد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/20d39b9f-f4fd-4a9f-994e-8306ef18428f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات