728 x 90

مایک پنس: ما رژیم ایران را به‌طوری‌که در گذشته هیچگاه نظیرش نبوده منزوی ساختیم

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا
مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه ۲۷دی در پایگاه هوایی لیمور طی سخنانی درباره کشته شدن سردژخیم قاسم سلیمانی و خارج شدن از توافق اتمی گفت: «ما در برابر حامی و جلودار ترور (رژیم ایران) ایستادیم، از توافق اتمی ایران خارج شدیم و اتحادمان در منطقه را تقویت کردیم و رژیم ایران را به‌طوری‌که در گذشته هیچگاه نظیرش نبوده منزوی ساختیم.

علاوه بر این، ارتش ما اقدام کرد و خطرناکترین تروریست جهان که نیروهای آمریکا در منطقه را تهدید می‌کرد یعنی قاسم سلیمانی، حالا از میان برداشته شده است».

 

به‌گزارش هیل، مایک پنس گفت: «با توجه به شجاعت نیروهای ارتش ما، من افتخار می‌کنم که حالا گزارش کنم ما بیش از یک‌سال قبل خلیفه داعش را منهدم ساختیم و آخرین سانت سرزمینهایی که زیر پرچم سیاه داعش رفته بود را پس گرفتیم و رهبر آنها را از میان برداشتیم بدون این‌که یک نفر تلفات یا مجروح بدهیم.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا افزود: به یمن رهبری آمریکا یک خاورمیانه صلح آمیزتر، الآن در برابر ماست و با تجدید قدرت آمریکا ما نقش خود به‌عنوان رهبر جهان آزاد را پذیرا شدیم...».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/64de0610-f63d-4f7f-98e5-37230107fda0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات