728 x 90

مایک پنس: دونالد ترامپ قویترین تحریم‌ها را علیه دولت جلودار تروریزم در جهان اعمال کرد

سخنرانی مایک پنس در موسسه نظامی وی.ام.آی
سخنرانی مایک پنس در موسسه نظامی وی.ام.آی

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا پنجشنبه ۲۰شهریور در سخنرانی خود در مؤسسه نظامی وی.ام.آی گفت: «پرزیدنت ترامپ بود که قویترین تحریم‌ها را علیه دولت جلودار حامی تروریزم جهان اعمال کرد و وقتی خطرناکترین تروریست روی زمین نیروهای آمریکا را تهدید کرد دستور گرفتن جانش را داد».

وی افزود: «با رهبری پرزیدنت ترامپ بود که ما جنگ را به خاک خود افراط‌گرایی اسلامی بردیم و آخرین اینچ از خاک خلیفه داعش را تصرف کردیم و رهبری آن را منهدم ساختیم بدون این‌که یک نفر آمریکایی جانش را از دست بدهد».

مایک پنس در ادامه گفت: «این رئیس جمهور بود که مرز سرخ تعیین کرد و گفته بود اگر بشار اسد از سلاح شیمیایی علیه شهروندان بیگناه استفاده کند عواقب خواهد داشت که وقتی این خط قرمز نادیده گرفته شد و بشار اسد علیه مردمش از این سلاح استفاده کرد پرزیدنت ترامپ با نیرویی چشمگیر با موشکهای کروز پاسخ داد تا سوریه دیگر از استفاده از سلاح شیمیایی علیه شهروندان بیگناه عقب بکشد».

معاون رئیس‌جمهور آمریکا به پولهای نقدی که در دوران باراک اوباما برای رژیم ایران ارسال شده بود اشاره کرد و گفت: «در حالی‌که دولت قبلی پالتهایی از پول نقد برای رژیم ایران فرستاده بود پرزیدنت ترامپ بود که ما را از توافق برجام بیرون کشید و قوی‌ترین تحریم‌ها را علیه دولت جلودار حامی تروریزم جهان اعمال کرد و وقتی خطرناکترین تروریست روی زمین نیروهای آمریکا را مورد تهدید قرار داد پرزیدنت ترامپ دستور گرفتن جان قاسم سلیمانی را صادر کرد و حالا قاسم سلیمانی رفته است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7b620e1-d41a-4337-b969-3b14d2ac3dba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات