728 x 90

مایک پنس:‌ اعمال شرورانه رژیم ایران دیگر تحمل نخواهد شد

مایک پنس
مایک پنس

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با تلویزیون هیل ارگان رسمی کنگره آمریکا گفت: اعمال مجدد تحریمها علیه رژیم ایران بیشترین مجازاتی است که این رژیم تا به‌حال با آن روبه‌رو بوده است. تحریم‌هایی که مجدداً اعمال می‌شود به‌دنبال تعهدی بود که رئیس‌جمهور داده بود. به کار با متحدان خود در سراسر منطقه ادامه می‌دهیم. ما روشن ساختیم اعمال شرورانه رژیم ایران در سراسر منطقه و جهان دیگر تحمل نخواهد شد.

 

معاون رئیس‌جمهور آمریکا گفت اعمال مجدد تحریمها علیه رژیم ایران بیشترین مجازاتی است که این کشور تا به‌حال با آن روبه‌رو بوده است.

روز جمعه مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با هیل تلویزیون کنگره گفت،اعمال مجدد آخرین مجموعه تحریم‌هایی که تحت توافق اتمی ایران برداشته شده بود بیشترین تحریمهای تنبیهی است که این کشور تا کنون با آن مواجه بوده است.

او به تلویزیون هیل گفت تحریم‌هایی که مجدداً اعمال می‌شود به‌دنبال قولی بود که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا داده بود.

او ادامه داد« ما همچنین تحریم‌های افزوده‌ای را اعمال کرده‌ایم و زمانی که تمامی این تحریمها به مورد اجرا گذاشته شود، رژیم ایران تحت بیشترین تحریمهای تنبیهی خواهد بود که تا کنون با آن روبه‌رو شده است»‌.

او ابراز امیدواری کرد که با کار با متحدان آمریکا در سراسر منطقه ادامه دهد و افزود برای آنها روشن می‌کنیم که اعمال شرورانه رژیم ایران در سراسر منطقه و جهان دیگر تحمل نخواهد شد.

 

گفتنی است روز گذشته در پی اعلام از سرگیری تحریمهای اقتصادی آمریکا علیه رژیم ایران مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در بریفینگ ویژه‌یی که در وزارت‌خارجه برگزار شد گفت: پرزیدنت ترامپ از توافق اتمی که به‌صورت مهلکی ناقص بود خارج گردید و یک کارزار جدید به‌منظور تغییر بنیادین رفتار رژیم ایران را به اجرا گذاشت.

او افزود: «هدف از تحریمها محروم کردن رژیم از درآمدهایی است که برای گسترش مرگ و نابودی در سراسر جهان بکار می‌برد و در نهایت مجبور ساختن این رژیم به ترک دائمی فعالیت‌های غیرقانونی است که مستند شده است.»

 

هدف رژیم ایران است نه مردم ایران

وزیر خارجه آمریکا در ادامه سخنانش گفت: اقدامات امروز ما روی رژیم هدفگیری می‌شود نه مردم ایران که تحت حاکمیت این رژیم به‌شدت درد و رنج می‌کشند. به همین دلیل است که ما بسیاری استثنائات بشردوستانه برای تحریمهایمان از جمله غذا، وسائل کشاورزی، دارو و دستگاههای پزشکی در نظر می‌گیریم و حفظ خواهیم کرد.

 

بیشتر بخوانید

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aed17248-5d29-46d9-9e1a-a7793a2f5c72"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات