728 x 90

مایک پمپئو وزیر خارجه قبلی آمریکا: اگر رژیم ایران به‌ سلاح اتمی دست پیدا کند مردم ایران متحمل درد و رنج بیشتری می‌شوند

مایک پمپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا
مایک پمپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز ۱۷بهمن گفت اگر رژیم ایران به‌سلاح اتمی دست پیدا کند مردم ایران متحمل درد و رنج بیشتری می‌شوند. اگر رئیس‌جمهور آمریکا از کشورمان دفاع نکند افراد شرور دست به‌هر اقدامی می‌زنند.

مایک پمپئو هم‌چنین گفت که آمریکایی‌ها این هفته راهی وین می‌شوند تا با ایران مذاکره کنند. آنها درخواست چیزهای بیشتری خواهند کرد. بنابراین چهار جبهه وجود دارد که این دولت کاملاً از دست داده است. الگوی بازدارندگی که دولت ترامپ برقرار کرده بود. و برای آمریکایی‌ها، همه مردمی که در سراسر کشور ما زندگی می‌کنند، این امر میزان قابل توجهی تهدید ایجاد می‌کند. نه فقط برای اروپای شرقی و اوکراین، مردم تایوان بلکه هم‌چنین مردم ایران و اسراییل که ممکن است در صورتی که ایران یک سلاح اتمی به‌دست بیاورد، متحمل رنج و درد شوند. و طبعاً آن چه در شبه جزیره کره اتفاق می‌افتد بسیار خطرناک است. همه این موارد علامتی از ضعف آمریکا است. این اقدامات چیزی است که نفرات شرور انجام می‌دهند وقتی که رئیس‌جمهور آمریکا از کشورمان دفاع نکند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f150cb4e-d6c1-4db9-b6c6-4ab51a1977fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات