728 x 90

مایک پمپئو: نمی‌گذاریم رژیم ایران «دلال اسلحه برای مادوروها و اسدهای جهان» شود

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه ۱۱تیر۱۳۹۹ در یک کنفرانس خبری در محل وزارت‌خارجه آمریکا در بخشی از سخنان خود به نقض حقوق‌بشر در ایران و هم‌چنین تمدید تحریم خرید تسلیحاتی سازمان ملل علیه رژیم آخوندی اشاره کرد و گفت: «اجازه نخواهیم داد رژیم ایران دلال اسلحه برای مادوروها و اسدهای جهان شود».

مایک پمپئو با اشاره به جلسه روز گذشته اعضای شورای امنیت در مورد تمدید تحریم‌های تسلیحاتی رژیم ایران گفت: «دیروز من با اعضای شورای امنیت صحبت کردم و از آنها خواستم تا تحریم تسلیحاتی ۱۳ساله ایران را تمدید کنند. این محدودیتها به‌خاطر برجام پرنقص، در ماه اکتبر منقضی خواهد شد. اگر به ایران اجازه داده شود که از امثال چین و روسیه اسلحه بخرد، غیرنظامیان بیگناه بیشتری در منطقه خاورمیانه توسط رژیم و نیروهای نیابتی‌اش کشته خواهند شد.

تهران در آن زمان به یک دلال اسلحه برای مادوروها و اسدهای جهان تبدیل خواهد شد، حماس و حزب‌الله مسلح‌تر می‌شوند، و کشورهای اروپایی بیشتر به خطر می‌افتند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/49875c06-69c6-4a09-934c-fde9feb4fad4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات