728 x 90

مایک پمپئو: من افتخار می‌کنم که ما اقدام قاطع انجام دادیم تا سلطه ترور قاسم سلیمانی را پایان دهیم

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا در سخنرانی خود در کتابخانه رونالد ریگان در کالیفرنیا روز سه‌شنبه ۵مرداد درباره مذاکرات با رژیم ایران گفت:

من هم‌چنین به کاری که ما کردیم و برنامه جامع اقدام مشترک را پایان دادیم افتخار می‌کنم. توافقنامه مسخره هسته‌یی با [رژیم] ایران، که به این کشور تروریستی کمک می‌کرد که منابع جمع‌آوری کند تا یک سلاح اتمی بسازد. ما هرگز نباید هدفی را که برای آن این سلاحها ساخته می‌شود، فراموش کنیم. من افتخار می‌کنم که ما اقدام قاطع انجام دادیم تا سلطه ترور قاسم سلیمانی را پایان دهیم. کسی که فرمانده نیروی قدس قاتل ایران بود. و ما درست همانند تحریم‌های ریگان علیه شوروی رژیم ایران را تحریم کردیم. و ما حرکت واقعی ایجاد کردیم تا آزادی برای مردم ایران ایجاد شود.

مایک پمپئو افزود: و مهمترین موضوع این است که چین ایران را با انعقاد یک شراکت چند دهه‌ای قدرتمند می‌کند. آیا کسی می‌تواند توضیح دهد که چرا ما در وین با آنها پای میز مذاکره نشسته‌ایم.

رژیم ایران الآن دست باز برای کمک به تروریستها دارد از حماس تا حزب‌الله. و در این مدت کوتاه، دولت تحریم‌هایی که ما اعمال کرده بودیم را برای آغاز مجدد مذاکرات رفع کرد به‌منظور این‌که چیزی که ایران هرگز محدود نخواهد کرد یعنی برنامه هسته‌یی‌اش، را محدود کند. این دولت حامی شبه‌نظامیان فقط اسراییل و عرضه انرژی جهانی را تهدید نمی‌کند بلکه کشورهای عرب خلیج را نیز تهدید می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6b0ac147-abae-432d-b279-a922dd1fa152"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات