728 x 90

مایک پمپئو: قاسم سلیمانی و خامنه‌ای به گسترش اقدامات تروریستی در سراسر جهان دست می‌زنند

مایک پمپئو - مصاحبه با  فاکس نیوز
مایک پمپئو - مصاحبه با فاکس نیوز

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با فاکس‌ نیوز درباره حمله آمریکا به مراکز شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران در عراق گفت: «این یک اقدام دفاعی بود که برای حفاظت از نیروها و شهروندان آمریکایی در عراق طراحی شده بود و برای بازدارندگی رژیم ایران بود.

زیرا این یک گروه شبه‌نظامی یاغی مورد حمایت رژیم ایران بود که در جهت نادیده گرفتن حق اساسی حاکمیت مردم عراق عمل می‌کرد و این قاسم سلیمانی و خامنه‌ای هستند که دست به گسترش اقدامات تروریستی در سراسر جهان می‌زنند».

 

مایک پمپئو افزود: «آنها دست به حمله به تأسیسات آمریکایی زدند و پرزیدنت ترامپ بسیار صبور بود و بارها روشن کرده بود که اگر جان آمریکاییان در خطر باشد ما پاسخ خواهیم داد و این کاری بود که وزارت دفاع دیروز انجام داد».

 

وزیر خارجه آمریکا بار دیگر حمایت آمریکا از خواست بر حق مردم ایران اعلام کرد و گفت: «ما بی‌نهایت از تلاشها برای مردم ایران که بتوانند به آنچه عمیقاً مستحق آن هستند را به‌دست آورند، حمایت کرده‌ایم.

ما به حمایتمان از مردم ایران ادامه می‌دهیم. فکر می‌کنم آنها وقتی به آنچه دیروز اتفاق افتاد نگاه می‌کنند، زمانی که می‌بینند پول مردم ایران برای انجام حمله‌یی علیه تأسیساتی عراقی خرج می‌شود، فکر می‌کنم مردم ایران می‌فهمند این بهترین شیوه هزینه کردن پولشان نمی‌باشد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ab02024a-ac95-4729-9355-04d51546ffe2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات